Minder zwaar en bulky dan de b42
Herkenbaar, mijn rechterpols is ook iets dikker dan de linker. Niet zo’n groot verschil als bij jou Carlo, maar iets.
Ik start de dag meestal met het horloge op rechts. Gedurende de dag wordt mijn pols iets dikker, vooral bij warm weer, en switch dan naar links dragen. Vooral bij niet makkelijk te verstellen stalen bracelets.
Mand.
Mijn rechterpols is ook een volledige maat groter/dikker dan mijn linker. Is normaal hoor.
Mijn WOTD
Ergens op een Engelstalig forum:
I love watches very much.
I think I started when I was 12 with digital Seiko watches that gave me immense pleasure. Sometimes I felt like the Gemini Man. (2nd series with Ben Murphy)
And of course it’s nice that you can impress your friends with a special watch that turns red displaying the needed info pushing a button.
As an adult, it’s not much different. I’ve had prestige watches from many top brands.
And now I’ve bought a Fortis, as insignificant as a drop of water, in my collection. Actually invisible.
But I enjoy it. I don’t have to share them with friends at all, I just wear it.
It feels so so good and I feel I discovered “something” that no one knows. A piece of incomparable quality.
Where are the new colors Mr. Jupp?
You already got me with the orange. However, other colors are welcome. I want more. Mint green please.
Ik hoop dat Herr Jupp er echt wat moois van gaat maken en niet gaat proberen het merk in de hoge(re) prijssegmenten te duwen, met de bekende marketing onzin…….we gaan het zien!
Leuk verhaal! Mooi om te lezen hoe deze persoon geniet van zijn Fortis. Met bijna net zo veel liefde omschreven als jij de laatste tijd voor Fortis hebt
Hier is de mijne
Op 13 september komt er weer wat moois aan. In dezelfde prijsrange en iets “gelimiteerds”
Ja dat komt omdat dit mijn tekst is en ik geen zin had om te vertalen in NL.
I’m vain, I know it, but can’t wait !
Ik las net je uitgebreide post daar, leuk!
Oh, nou mooi man. Ik kan 't waarderen, net als die foto’s van je prachtige horloge.
Erg mooi!!
Dat felle oranje is geweldig mooi