Stoere klok!
@ABCSteed weet jij of de kleinere 40mm Marinemasters ooit het werk-11 uurwerk gaan krijgen zoals in de grotere variant? Is overigens ook hetzelfde uurwerk als in de Tudor BB58!
Is gewoon een veredelde Sellita Sw200 toch?
Een verbeterde ja. Niks mis mee toch?
Het is op het randje, een grotere lug to lug zal niet werken. Wat is je polsmaat? Hoe vind je zelf dat hij staat?
Als ik 10 x een gebruikt horloge koop dan passen ze 8 van de 10 keer direct. Met 17.5/18cm gemiddeld lijkt me. Op mijn rechter pols die forser is staat ie geweldig.
Het horloge staat al geruime tijd op MP. Ik ben bij de verkoper thuis geweest.
1 onderhoud / service 10 jaar geleden
2 imitatie band, wel originele gesp
3 kast vol met kleine krasjes en vegen, geen butsen
4 originele rotor vervangen door blanco type, originele blauwe rotor zit er los bij zonder lager.
Ik twijfelde te veel:smirk:
Ik vind hem steeds mooier worden. Iets te groot voor de linker pols, dat wel
De nieuwe Flieger 705. 21.11 zou ik ook graag passen om zo tot een keuze te kunnen komen.
Mmm, snap ik, misschien maar even verder kijken naar een minder geknutseld exemplaar. De polsmaat 17,5 a 18cm hebben meerdere hier dus dat zou geen probleem moeten zijn!
Lastig, ook jammer dat ze een andere rotor hebben geplaatst. De historie van het uurwerk maakt het daarmee extra spannend.
Is jouw rechterpols (zoveel) groter dan?
De 705.22.11 heeft @Subonno. Die is helaas alweer een aantal jaren uit de collectie (2018) Maar nog wel vindbaar online. Draagt kleiner en is kleiner dan de B-42
De 704 22.11 is 43mm