Fortis only (Deel 1)

9 likes

Stoere klok!:ok_hand:

2 likes

La Vuelta

12 likes

@ABCSteed weet jij of de kleinere 40mm Marinemasters ooit het werk-11 uurwerk gaan krijgen zoals in de grotere variant? Is overigens ook hetzelfde uurwerk als in de Tudor BB58!

2 likes

Nee dat komt er niet in. Het is nu de UW-30 Performance met speciaal balanswiel.

1 like

Is gewoon een veredelde Sellita Sw200 toch?

1 like

Een verbeterde ja. Niks mis mee toch?

1 like

De basis is hetzelfde ook hier zijn weer kleine aanpassingen doorgevoerd.

3 likes

Ik ben wel blij met de nieuwe strap, draagt toch een stuk prettiger.

8 likes

Wat vinden jullie, te groot voor mijn pols?

7 likes

Het is op het randje, een grotere lug to lug zal niet werken. Wat is je polsmaat? Hoe vind je zelf dat hij staat?

2 likes

Als ik 10 x een gebruikt horloge koop dan passen ze 8 van de 10 keer direct. Met 17.5/18cm gemiddeld lijkt me. Op mijn rechter pols die forser is staat ie geweldig.

1 like

Het horloge staat al geruime tijd op MP. Ik ben bij de verkoper thuis geweest.
1 onderhoud / service 10 jaar geleden
2 imitatie band, wel originele gesp
3 kast vol met kleine krasjes en vegen, geen butsen
4 originele rotor vervangen door blanco type, originele blauwe rotor zit er los bij zonder lager.

Ik twijfelde te veel​:smirk::pensive:

1 like

Ik vind hem steeds mooier worden. Iets te groot voor de linker pols, dat wel

De nieuwe Flieger 705. 21.11 zou ik ook graag passen om zo tot een keuze te kunnen komen.

1 like

Mmm, snap ik, misschien maar even verder kijken naar een minder geknutseld exemplaar. De polsmaat 17,5 a 18cm hebben meerdere hier dus dat zou geen probleem moeten zijn!

4 likes

Lastig, ook jammer dat ze een andere rotor hebben geplaatst. De historie van het uurwerk maakt het daarmee extra spannend.

1 like

Is jouw rechterpols (zoveel) groter dan?

3 likes

De 705.22.11 heeft @Subonno. Die is helaas alweer een aantal jaren uit de collectie (2018) Maar nog wel vindbaar online. Draagt kleiner en is kleiner dan de B-42

3 likes

De 704 22.11 is 43mm :innocent:

2 likes

5 likes