Fortis only (Deel 1)

11 likes

Zwerven er hier nog Lemania Cosmonouts rond?

1 like

Nog niet gezien, helaas

2 likes

10 likes

Ik ben wel semi jaloers hoor als ik dit zo zie! Je hebt een hele mooie nieuwe generatie Fortis om de pols, een die door de nieuwe eigenaar Jupp en zijn team is ontworpen naast de vernieuwde Fliegers. Dit model is wel totaal volledig los van de B-42 waar Fortis jaren en jaren op heeft geteerd. Erg mooi! Nogmaals :wink:

“Wij van Fortis adviseren Fortis” :innocent:

7 likes

Ik adviseer er ook de blockbracelet bij (dan weet ik zeker dat je hem nooit meer af wilt doen) :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Begin jaren 80 toen het quartz horloge koning was m’n eerste mechanische horloge gekocht, een 40mm Flieger van Fortis. Veertig jaar later met een lichtgrijze nylon Natoband nog steeds een zeer fraai horloge.

15 likes

Ziet er perfect uit

2 likes

Ik dacht dat @DeanM32 er eentje met een Lemania had?!

2 likes

Een beetje lume heeft ze ook nog :sunglasses:

12 likes

Jazeker wel dus!

7 likes

Cool!

1 like

Jij bent bezig met een heerlijke honeymoon op het moment begrijp ik :stuck_out_tongue_winking_eye:… leuk man! De witte 40mm variant staat nog altijd op mijn verlanglijstje…

3 likes

O ja natuurlijk, sorry…

1 like

Dat is een understatement, head over heels in love. Very much so. Straf eigenlijk, horloge “tussen de soep en de patatten” gekocht met 2 Duvels binnen. Bod gedaan, aanvaard en gekocht. En nu in watch heaven. Echt.

6 likes

Om mijn laatste post wat kracht bij te zetten :star_struck:

12 likes

Gewoon aan de Duvel blijven voor dat heerlijke gevoel👊

3 likes

Neen, dat kan niet met een GO Seventies Chrono Tiffany inkomend (toch?)

1 like

Oh jawel, die leg ik weg tot volgend jaar. Denk ik :slightly_smiling_face:
En SVP, het is “Disco Blue” , ik krijg diarree van het T woord. :grimacing:

En nog een foto of course

17.5 en 44 gaat perfect :

9 likes
3 likes