Fortis only (Deel 2)

Aha :+1:

1 like

4 likes

4 likes

Ik heb dit horloge al sinds 2018, bouwjaar is 2006. Omdat ik de glasbodem van de B42 versie van dit klokje altijd zo mooi vond (de B42 weer verkocht, te groot), dat ik dat het wel een tijd werd voor een upgrade. Zo gepiept, heel blij mee![Verwerken:

5 likes

*dat = dacht

Heel mooi, veel plezier ermee !

1 like

10 likes

Hybrid vandaag

10 likes

Cobalt Blue :ok_hand:

11 likes

7 likes

Bij deze het antwoord op de “gaatjes”:

This was on the first version of the Blockbracelet. This is a security stamping for the pin. On the last version, we changed the rotation position, so the stamping was not useful anymore. So we let it away and changed the pin construction. So it’s an enforcement for the pin fitting.

De bandpennen zijn dus vastgezet door deze “gaatjes” bij de nieuwere banden is dat weggelaten en op een andere manier vastgezet

2 likes

Tsjonge. Klinkt vernuftig. Best benieuwd hoe dat dan precies werkt / in elkaar zit binnenin. :nerd_face: Hoef je btw niet weer te gaan vragen hoor. :joy:

Dank voor het uitzoeken. Leuk weetje…wederom. :+1:

1 like

Haha alleen maar leuk om dit soort dingen uit te zoeken.

2 likes

10 likes

6 likes

Fortis nummer 3 in the house, naast de B42 met lichte plaat en 34mm Flieger. Cosmonaut versie met speciale plaat die Fortis heeft aangeboden voor betere afleesbaarheid onder water. Kosmonauten trainden nl veel onder water. Later is dit de Marinemaster geworden. Maar deze heeft nog wel de Roscosmos caseback.

Blij mee!

14 likes

Gaaf man! :ok_hand:

2 likes

Gaaf Tom! Die zag ik niet aankomen :wink: Congrats :partying_face:

2 likes

Top! Gefeliciteerd!

2 likes

De Block bracelet past visueel geweldig bij de Novonaut :muscle::ok_hand:

7 likes