Fortis only (Deel 2)

het is ook meer mijn vrees voor krassen dan realiteit.

Ik wil dus zeker niks afdoen aan de amadee 18.

Er liggen hier thuis een aantal smartwaches met dlc en zijn naar de hel en terug gegaan en die zien er ook nog steeds piekfijn uit.

2 likes

8 likes

8 likes

8 likes

Hij is gelukkig weer terug vanuit fortis

6 likes

Hebben ze iets kunnen vinden?

Incoming…erg blij mee!
Alleen nog een andere band…iemand suggesties…?

11 likes

Mooi hoor!!!

4 likes

Prachtig! gefeliciteerd! Blauwe hybridband? Zo op leer ook een prima combinatie!

1 like

7 likes

Gaaf! Die zien we hier graag :rocket:

Een hybride band zoals @ABCSteed aangeeft zal goed staan, een blauwe als het even kan.

Deze zand-kleurige hybride band staat goed maar is nogal een vlekkenmagneet.

8 likes

Dat is ook een hele mooie…ook een mooie band.
Als ik vragen mag, waar komt deze band vandaan?

Dat is ook een hele mooie band, en natuurlijk een prachtig horloge!

1 like

Origineel van Fortis. Bovenzijde cordura, onderzijde FKM. Alleen in 21mm op dit moment voorradig.

1 like

Zal zeker mooi staan deze Hybrid Strap en draagt geweldig soepel.

5 likes

Hybrid Strap een aanrader!

8 likes

De incoming OCC van @HSs heeft een lug width van 20mm denk ik? De 21mm hybrid strap van de moderne Flieger gaat dan helaas niet passen.

Trouwens, als het de 630.10.12 is dan hebben we inmiddels 3 horloges op HF van dezelfde pagina uit de 2012 Anniversary folder; de staal-gouden OCC van @Andrew en de Flieger van ondergetekende.

4 likes

@Rooms ik denk dat het een ander referentie nummer is, namelijk 630.10.141, staat op het deksel.
Lug width is inderdaad 20mm.

20250829_224148

2 likes

Fortis-guru @ABCSteed kan wellicht bevestigen wat de productieperiode is geweest van deze referentie.

1 like

@Rooms en @ABCSteed , het horloge wordt geleverd met origineel aankoopbewijs van maart 2016.

2 likes