Mooie Limited Edition! Ik voel nog meer “LE” aankomen bij je😉
Dat gevoel heb ik ook!!
(Die big day date is net niet de limited edition. Geen dial met ribbels. Maar deze zie je minder vaak dan de LE versie gek genoeg)
Over dat gevoel gesproken, gisteren een mooi pakket in ontvangst genomen van Fedex!!
Hierbij mijn nieuwe aanwinst;
Hier komt een NA topic voor!
Prachtige foto!
Deze ook heel mooi!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Heeft iemand hier ervaring met Fortis onderhoud bij Kunke? De tarieven staan op hun website en de verzendopties heb ik op de mail gekregen, maar mijn vraag is vooral; komt op de factuur Fortis te staan of “slechts” Kunke.
Ik heb een matching voorstel van mijn lokale horlogemaker en probeer de meerwaarde van Kunke te duiden. Er zijn geen Fortis onderdelen zoals wijzers of wijzerplaat nodig.
De Flieger Chrono is toe aan een beurt, plaatje voor de sfeer.
Kunke is het officiële Fortis Servicecenter. De servicekosten staan vast, exclusief de prijs van de onderdelen welke vervangen zouden moeten of kunnen worden. Je krijgt altijd een offerte van wat er zou moeten gaan gebeuren en apart vermeld wat bijvoorbeeld nog “Esthetisch” gedaan kan worden. Het wordt een “Kunke” factuur. Met 12 maanden garantie!
Afdichtingen worden standaard getest en indien nodig vervangen, dit wordt regelmatig vergeten bij niet Fortis gecertificeerde adressen. Vanuit Fortis is altijd de wens dat minimaal een Omega gecertificeerde horlogemaker aan een Fortis werkt. Er is veel en vaak gerommeld in het verleden met aftermarket onderdelen door wat minder secure horlogemakers