Fortis only

Heb ook met witte dial aangehad. Maar ben toch meer van zwart met zwarte bezel

Alleen de prijs moet ik nog even aan wennen…

:confounded: yup same here.

6 likes

Ik heb een tijdge geleden een Cosmonauts Chronograph bij P&C gekocht.

Ging allemaal redelijk vlot, behalve één puntje: leveringstermijn werd toch wel lichtjes overschreden (6 weken ipv 4) en toen ik daar op een bepaald moment naar informeerde duurde het een week en 3 mails voor ik uiteindelijk antwoord kreeg. Was effe wat minder gezien het geld al overgemaakt was en je dan allerlei dingen begint te denken - vooral omdat ik daarvoor altijd de dag zelf reactie op mails kreeg. Zijn reactie was uiteindelijk dat het heel druk was … kan wel zijn, maar dit maakt voor mij toch dat het een éénmalig iets was om bij P&C te kopen. Oh ja, en de verpakking qua verzending kon ook een stuk beter.

Wel een schitterend horloge :wink:

1 like

@Slider_7 … Dank voor deze info…zeer goed om te weten.

Ik heb zelf gisteren een stuk of 4 uitgebreide video reviews bekeken op Youtube van P&C en het viel mij op dat de man :

  • best veel versprekingen doet tijdens de reviews, bijvoorbeeld hij heeft het over stainless steel horloge en zichzelf meteen corrigeert ‘oh nee is natuurlijk titanium’, terwijl dit nu juist een van de belangrijkste onderscheidende punten is van het horloge en ik zou verwachten dat hij hier geen versprekingen doet…het komt op mij nogal slordig / wazig over
  • erg lang van stof is over het feit dat zij (net) officiele dealer zijn (geworden) van een bepaald merk (Fortis bijv) en hoe zeer zij wel niet klantgericht zijn enz…is net even iets te veel van het goede allemaal imo

Enfin…dat viel op en liet bij mij een net iets minder-complete en professionele indruk achter.

1 like

Ja idd en mag ook zeker wat korter allemaal. Het blijven eilandbewoners he :wink: Maar goed, ze verkopen in ieder geval goed en doen veel aan promotie!

Vanmorgen een official cosmonauts gekocht, zijn vast meer mensen die deze op Marktplaats zijn tegen gekomen :smile:

Draagt erg lekker met 39mm kast en redelijk lange lugs!

9 likes

Damn wat een beauty! :thumbsup:

Had hem zeker gezien ja! Fijn klokje, heb deze variant vorig jaar verkocht. Veel plezier ervan!

1 like

Ik heb er vier van


De linker is een vreemde omdat ik nog nooit een tweede heb gezien. Heeft wel een 7750 uurwerk. Iemand een tweede gezien?

1 like

Nog nooit live gezien nee. Mooi ook die “Lemania” variant

Variant? Da’s toch de "gewone"lemania?

1 like

Ik bedoelde dat je vaker de 7750 cosmonaut ziet dan de lemania variant

Cosmonauts met 7750 of 5100 kom ik ongeveer 50/50 tegen als ik zoek.

Die linker ken ik ook totaal niet, kast lijkt op iets wat je eerder bij Sinn zou verwachten.

Rechter pilot met alarm is ook bruut zeg!

Een Lemania zou ik nog wel een keer willen aanschaffen.

Is die derde nou niet net de fakevariant waar vandaag in het vintage-aanbiedingentopic voor gewaarschuwd is?

Die post heb ik verwijderd omdat het mogelijk de limited uitgave uit de 90er jaren is. Die kans is klein, maar toch…

Bedankt Bert. Zo zie je ze nooit…

1 like

Die derde is inderdaad een exemplaar dat is samengesteld uit onderdelen die men nog “had liggen” Niet origineel dus maar wel leuk om om de pols te hebben als je van vintage houdt.

1 like