Fortis only

Dat is weer te politiek correct. Zo makelijk ga je er niet vanaf komen :wink:

Kan je op basis van prijs/kwaliteit bv beweren dat Fortis op dezelfde hoogte zit(of wellicht zelfs hoger) dan de andere merken. Ik speel advocaat van de duivel he, ik weet het echt niet.

Ik vind deze wel tof!

8 likes

Haha dat is een moeilijke discussie.
Qua Heritage en patenten zou ik zeker durven zeggen dat ze erboven uitsteken. Prijs vindt ik het minst van belang bij een horloge of merk waar ik een gevoel bij heb. Ik ken de andere merken niet goed genoeg om een vergelijk in kwaliteit te maken.

1 like

Vermaak voor vanavond

1.popcorn
2.tv aan --> youtube
3.search -->german flieger watches
:+1:

Neee doe Zwitsers!

Ohh thnx, ik dacht dat het een Duits merk was :smiley:
Shame, shame.

5 likes

Je kan niet alles weten!
Als je nog wat wilt weten, ik hoor het graag.
Fijne film avond toegewenst!

1 like

Ik heb zelf twee nieuwere Sinn’s en een Fortis ,uit 1998 dacht ik, de Fortis is nog steeds kwalitatief zeer goed en dat voor een oudje. De bezel bv. draait bijna beter dan m’n Sinn en zeker beter dan enkele nieuwe duikers die ik heb gehad. Plaatje:

7 likes

Ik vind t iig interessanter dan Sinn en Stowa. Die heb ik gehad en mijn Fortis is met een reden gebleven.

Damasko kan ik niks over zeggen, die heb ik nog niet gehad. :slight_smile:

Mocht je m niet gezien hebben, hier een fractie van gaaf t merk is

2 likes

@ABCSteed als ik een nieuwe wijzerset en wijzerplaat zou willen laten plaatsen, kan dat dan bij Fortis? Of is dat op een andere manier te organiseren?

6 likes

Het officiële service centrum voor Fortis is Kunke in Duitsland. http://www.kunke.eu/

1 like

https://mailchi.mp/fortis-swiss/jajsue5n0r?e=ae23443a2b

1 like

Super, bedankt :+1:t2:

1 like

Graag gedaan!

heb exact dezelfde gehad met blauwe bezel… prachtig horloge :watch:

19 likes

@ABCSteed ben benieuwd of iemand het detail ziet…

Met een beetje geluk, misschien…

1 like

:ok_hand:t2:

1 like

De Fortis rode 13!

4 likes