Fortis square interessant uurwerk?

Ooit deze Fortis van een vriend overgenomen zonder ook maar iets van horloges af te weten. Vond het een mooi horloge en hij wilde er vanaf. Nu ik toe ben aan wat nieuws en mij wat meer in horloges aan het verdiepen ben, vraag ik mij af wat kenners (jullie) van dit horloge vinden en wat de waarde er ongeveer van is.

Ik vind het nog steeds een erg mooi horloge maar als ik er een redelijk bedrag voor kan krijgen wil ik het misschien gebruiken om te ruilen/wat anders mee aan te schaffen.

5 likes

Het horloge heeft een standaard eta uurwerk, een 2836 zo te zien. Of ben je een Belg :wink:

1 like

Geen Belg, gewoon nog niet bekend met de correcte benamingen blijkt…

‘‘Interessant horloge” dus.

Desalniettemin bedankt voor de informatie mbt het uurwerk :wink:

1 like

Vind hem wel iets hebben :sunglasses:

1 like

Mooi horloge (ik val wel op vierkante/rechthoekige modellen)

1 like

Ik vind hem wel mooi. Eerlijk gezegd zou ik hem gewoon dragen want de waarde is denk ik moeilijk te bepalen :blush:

1 like

Nou ja, op Google zie ik de modellen met chronocompliactie etc voor dik 1+k gaan!

1 like

Te koop?

1 like

Welkom hier bij HF !
Wel een mooi horloge.

1 like

Best een aardig horloge.

1 like

En we hebben weer zo’n slimmerik die nog geen verkooprechten heeft en een "suggestieve " post plaatst. :rofl:

Welkom trouwens.

Jeetje, wat ken jij mij goed. Ik ben inderdaad best wel slim. Dank je voor het warme welkom!

Wat betreft de “suggestieve” post, ik was gewoon benieuwd, meer niet. Maar zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten denk ik dan maar.

Fijne dag!

6 likes

Dank je! Ik heb deze site net ontdekt en heb inmiddels al flink wat uren in de diverse topics doorgebracht (en prachtige horloges bewonderd). Leerzaam en inspirerend!

4 likes

Nee… voor dik 1K te koop staan…

1 like

Veel meer dan pakweg 275 gaat het hier niet worden denk ik. Give or take meerdere tientjes.

1 like

In dat geval blijf ik 'm met veel plezier zelf dragen.

Dat is inderdaad wel een behoorlijk verschil, excuus. :wink: ik weet verder niets van de waarde.

Lekker doen, ziet er leuk uit! Veel draagplezier en welkom op ons forum!

2 likes

Zo zeg, jij laat niet met je sollen he? Ik denk dat je, gezien je verbale weerbaarheid, je helemaal thuis zult voelen hier op het forum.

We zien gewoon erg veel mensen die nieuw zijn op slimme manieren hun klok te koop aanbieden hoewel ze daar nog geen rechten voor hebben. Het spijt me dan ook enorm als ik je beledigt heb.

Nogmaals welkom en veel plezier hier.

3 likes

Sportief van je. No hard feelings!

4 likes