Fortis verzameling

Even mijn opgebouwde verzameling tonen aan de liefhebbers.
Fortis fanaat

Plieger / Marine master / Spacematic / Volkswagen design / laatste aanwinst de vintage.
Lees natuurlijk graag jullie op en of aanmerkingen.

Gr Fabian

ortis

28 likes

Mooi merk. Vind vooral de Cosmonaut modellen erg mooi.

2 likes

Nice :grin::facepunch:t3:

2 likes

Prachtig. Ik heb verschillende gehad. Vooral spijt dat ik mijn off cosmonaut met lemania 5100 heb verkocht.

3 likes

Zeker netjes !

2 likes

Mooie collectie! Hier ook een Fortis liefhebber, al is mijn collectie met een Pilot, Flieger en Marinemaster een stuk bescheidener.

Comments? Upload wat meer pics van elk van je horloges, ook close-ups. De foto van het setje van drie kan stukken beter en doet de horloges geen recht…

We zien de mooie plaatjes wel komen!

:sunglasses:

3 likes

Erg fraaie horloges…:+1:

2 likes

Fraai. Vind het merk sowieso onder gewaardeerd.

2 likes

Mooi. Leuk ook die vintage chrono. Meestal zien we qua Fortis alleen de gebruikelijke Flieger(chrono’s) :wink:

2 likes

Mag er als beginnend lid maar 3 plaatsen. maar ik zal ze de volgende keer beter uitlichten :grinning:

2 likes

Ik ben ook geen professionele fotograaf. Wie mijn foto’s ziet, weet dat meteen :rofl: . Maar met een beetje proberen ontstaan er iig pics waarbij het horloge herkenbaar is… Dus groeten terug van de familieleden van jouw collectie!

Cheers

2 likes

Prachtige verzameling Fabian!

1 like

Bruut ding die Spacematic alarm :slight_smile: Ik zou nog wel eens een Cosmonauts alarm willen kopen, maar vermoedelijk zal ik die dan nooit dragen. Ding is echt gigantisch uit verhouding :smile:

Ik heb emmers vol met Fortis horloges gehad. Heb er nu ook een stuk of 5, maar dat is meer handelsvoorraad. 2x Cosmonauts chrono, 1x PVD zwart Pilot chrono, 1x Spacematic GMT en een B42 chrono (wit/blauwe wijzers).

Mocht ik weer 1 voor mezelf willen hebben dan toch gewoon de klassieke gematteerde Flieger chrono met de kleine pushers;

2 likes

betere foto’s :wink:

3 likes

zeker mooie verzameling :slight_smile:

1 like

Heb de Spacematic al 16 jaar kom hem weinig tegen in de handel. De Plieger al 26 jaar. Deze 2 gaan nooit weg ze zijn verweven met mij. De 3 andere zijn voor de wissel. Vooral de vintage ben ik erg blij mee,maar niet voor mij om te dragen. Vnadaar ook de vraag op dir forum of andere fortis liefhebbers meer info hebben aangaande dit horloge.

1 like

Leuk deze keuzes - Bedankt voor het showen!

1 like

Jawel! That’s more like it :+1: ! Mijn B-42 Pilot Chrono GMT kom je al zelden tegen, maar die Spacematic Alarm van jou… Heel gaaf. Die lomp uitstekende pushers en kroon (net zoals bij die van mij) zijn weinig elegant maar wel typerend voor de modelserie en horen er gewoon bij. Zorg maar goed voor je mini-collectie!

1 like