Fortis, ik heb altijd sympathie gehad voor het merk. Maar waar zijn ze mee bezig ???
mooie horloge die nieuwe series, daar niet van. Maar voor mij past het niet bij het merk Fortis zoals we dat kennen .
Fortis, ik heb altijd sympathie gehad voor het merk. Maar waar zijn ze mee bezig ???
mooie horloge die nieuwe series, daar niet van. Maar voor mij past het niet bij het merk Fortis zoals we dat kennen .
minimalisme is hot he vandaag de dag…
Nee, dat ben ik met je eens. Het is m.i. beter als een merk bij zijn roots blijft ,in dit geval pilotenhorloges. Laat ze vooral ook geen duikers maken, al helemaal geen dressers. Hetzelfde zie je wel bij veel andere merken (Sinn, Breitling). Risicospreiding en mogelijk een beetje identiteitscrisis, nu de Zwitserse horlogeindustrie aan het inzakken is. Kijk maar naar alle ontslagen bij o.a. Vacheron Constantin en Vulcain.
Mooi horloge. Is al bekend wat ie gaat kosten?
Persoonlijk kan ik in dit voorbeeld nog wel een klassiek pilotenhorloge zien al is dit een versimpelde versie (wat ik persoonlijk best mooi vind )
Er zijn merken die vele malen erger vervreemden van wat ze in het verleden hebben gedaan al moet je iets als de verkopen tegenvallen…
Om heel eerlijk te zijn vind ik het best een mooie klok
Edit: Alleen voor 2k+ vind ik hem iets minder mooi.
ja ik weet het, maar is de laatste decennia piloten horloges vooral.
ja mooi vind ik hem ook, alleen idd best prijzig.
Ze moeten naar mijn mening ook bij hun roots blijven.
Wat tikt hier in? Standaard Eta? Zie dit model niet op hun site staan of ik moet er overheen kijken
Ze moeten niks.
Een merk moet zich ontwikkelen om te blijven bestaan.
Als ze nou opeens schoenen gaan verkopen of iets geheel anders, dan snap ik dit, echter pilotenhorloges of duikers…Het blijven horloges.
Wat mij betreft niks mis met wat verschillende modellijnen. Alleen maar beter, wat meer keuze. En het model uit de OP vind ik ook best aardig gelukt, trouwens!
Een onderdeel van de Terrestis collectie. Die is er al een tijd
Toen Porsche iets anders ging maken dan de 911 riep iedereen ook moord en brand…
(en meestal door mensen die zelf nooit een 911 hebben gehad of zullen kopen…)