Zonnig Nijmegen
Heren, is het een idee om een topic zoals deze een keer ‘clean’ te houden? Ik heb af en toe het idee dat een aantal personen het forum als een whatsapp substituut gebruiken. Dit soort topics verdienen beter wat mij betreft.
Lekkere bandjes hoor
I tip my hat!! Goed geschreven review, veel info en mooie plaatjes. Deze wordt bewaard
Dank en complimenten!
Heren, dank voor alle reacties. Het doet mij deugd, dat mijn topic u deugd doet
Bedankt voor de review! Het was een leuk Projectje!
gr jelle
PZ Watch Straps
Leuk om te lezen en leerzaam!!!
'k heb eigenlijk alleen ervaring met de banden van 7T2 straps, omdat Remie de banden voor de P1lot One, en de Subdelta Periscope gemaakt heeft… Ik geloof dat ik zijn eerste rallybanden gekocht heb, hoe dan ook… ik heb 2 rallybanden die me ook zeer goed bevallen,
'k zal in de toekomst mogelijk nog wel eens een paar andere “Fabrikanten” vragen een bandje voor me te maken…
Nou moet ik ook wel toegeven dat ik wel een beetje “Samenwerk” met Remie, uit een stukje Messing heb ik het 7T2 stempeltje gefreesd, en vandeweek nog is er een speciaal snij-liniaaltje op de post gegaan naar Drenthe…
Maar wat ik me nu afvraag…heeft er iemand naar aanleiding van dit topic gave bandjes laten maken?
Ik be op zoek naar een gave flieger band, maar out of ideas.
Met of zonder studs?
Maakt niet uit eigenlijk. Die van stowa heb ik al.
Op welk horloge moet ie?
Die is wel echt mooi gemaakt voor de prijs.
Stowa klassik 40 en mogelijk de sarx033
Huh? Dat is niet echt een piloot toch
Welnee maar iets wat je zou kunnen combineren
Op je SARX 033 lekker een donkerbruine nubuck van Ko mikken.
Mooie review!! Weer effe wat anders😋
Dit topic komt op mijn exclusieve lijst “beste bijdrage 2017!”. Topperdetop!
met heel veel plezier gelezen. Ben vaste afnemer van de banden van @Ko die top zijn. Daar is geen woord over gelogen. En de prijs/kwaliteit verhouding is helemaal geweldig!