Forum-Vintage bijeenkomst

Welkom op dit forum! We zijn hier gek op foto’s!

Hartelijk dank…ik wist niet of het de juiste plaats was om me voor te stellen…maar dacht dat de onhorloge-achtige nickname aanleiding zou zijn duidelijk te maken dat ik nieuw ben…ik zal dus veel "domme"vragen hebben…

groet-jus

Geweldige nickname!Een echte 110 staat errug hoog op mijn boodschappenlijst. Als het maar een Stawag is.

Menno

Hallo Menno,

het is helaas een 3 deurs…wel belastingvrij…anders moet mijn horloge hobby te erg lijden…

Welkom hier, landrover110! (tu) Twee weken geleden heb ik nog in een 110 gereden; een oudje, belastingvrij. Met het stuur aan de rechterkant en een kilometerteller van… Smiths! :slight_smile:

Hallo Paul,
die van mij is jonger dan de meeste van mijn horloges maar ook al belastingvrij…wel met het stuur rechts.

groet, justin

Gaat dit nu over een vintage-bijeenkomst of over auto,s?

Ik kan de datum en lokatie mbt de algemene meeting nergens vinden. Wie helpt mij?

Waarvoor hier reeds dank. Frank

Vorig jaar was het op de dag van de Rikketik in Oktober. Toen werd in de middag in een hotel in Utrecht de limited van het Horloge forum uitgereikt aan degenen die ze gekocht hadden. En er was toen ook gelegenheid om je collectie te laten zien en kennis met andere forumleden, een meeting dus.
Als ik het goed heb gebeurt dit ieder jaar op deze manier.

Da’s dan balen, want ik ben dan met vakantie…:frowning:

sgoed!

Voila: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,161081 :wink:

En jullie komen allemaal niet??? Het is wel geen pure vintage meeting maar ga er maar van uit dat de meeste mensen die zich nu hebben aangemeld wel uit die hoek komen.

Aanmeldingen via webmaster@horlogeforum.nl svp

Met grote spijt moet ik melden dat ik dat weekend niet vrij ben.
Anders had ik zeeeeer graag gekomen.:X

Ik heb helaas die zondag andere verplichtingen. (andere hobby) Moet dus helaas verstek laten gaan. Had er graag bij geweest.

Helaas kan ik er ook niet bij zijn :frowning:
Misschien een volgend keer.

mvg, Frans

Ik weet het nog niet. Zou wel willen, maar er is thuis ook nog veel te doen.

Ja, ik ken dat, maar dat is elke week zo. Deze meeting is maar een keer per jaar…

Studie, studie, studie…, pfffff! :frowning: