Forum weg, fora erbij!

Omdat het nooit is aangeslagen zal het subforum “Nu korting bij Juwelier…!” gaan verdwijnen. Omdat de postst in dat gedeelte verder nergens een plaatst hebben en ze ook qua actualiteit verlopen (of dat al lang zijn) zullen ze worden verwijderd.

Daarvoor in de plaats gaan we testen met een “Ervaring met Horlogemakers” gedeelte. Veel mensen zijn op zoek naar een betrouwbare horlogemaker, zo kunnen we misschien een handige lijst maken. Ook weer een test, als het niet werkt proberen we weer wat anders. Het idee van dit nieuwste forum is trouwens van forumlid peebee!

Ook is er als test een forum gemaakt waar handelaren mogen posten. Je hoeft geen forumlid te zijn en er kan niet op de advertenties worden gereageerd behalve via pb.

Lijkt me een redelijke deal :slight_smile:

Meestal waren de juweliers toch te ver weg om eens te gaan kijken … :slight_smile:

(en ik heb ga niet gauw een horloge bij een juwelier kopen)

Horlogemakers hoop ik eigenlijk ook niet te veel nodig te hebben… :smiley:

Ja lijkt mij best een goed idee hoor, ik zit ook wel eens met die vragen.

Goed idee!

uitstekend idee!

Maar… hoeveel horlogemakerts zijn er eigenlijk om te beoordelen?

Een stuk of 20 misschien?

mooi en schept duidelijkheid!!!
ik denk dat dit voor dit forum een juiste beslissing is.
oscar.

Twee goeie ideeën vind ik dit Henrik.
[center][/center]
En als het eerste idee, dat van de horlogemakers, niet werkt, dan hoop ik er in elk geval een leuk lijstje met betrouwbaar-en-in-de-buurt-horlogemakers aan over te houden.

Henrik Schreef:

Daarvoor in de plaats gaan we testen met een
"Ervaring met Horlogemakers" gedeelte. Veel mensen
zijn op zoek naar een betrouwbare horlogemaker, zo
kunnen we misschien een handige lijst maken. Ook
weer een test, als het niet werkt proberen we weer
wat anders. Het idee van dit nieuwste forum is
trouwens van forumlid peebee!

Goed idee! Ik denk vooral voor de vintage liefhebbers (en liefhebbers in spee), een mooie aanvulling van het forum.

Ik denk dat elke plaats toch wel een horlogemaker heeft?

Is het horlogemakers-ervaringen deel al online, kan het nog niet vinden in het overzicht. :slight_smile: