Forumleden die vanuit hun hobby een bedrijfje opzetten

Er wordt hard aan de weg getimmerd! :laughing:
Momenteel alleen Rolex Jubilee banden restauratie, maar er staat nog veel meer op het lijstje.

17 likes

Krijg meer het gevoel dat dit een reclame topic wordt…

10 likes

Hoeveel uur in de week ben je hier ongeveer aan kwijt?

2 likes

Leuk om te zien welke forumleden een horloge gerelateerd bedrijfje hebben toch? Dat er dan ook sprake is van reclame, ach ja…

4 likes

Ik mis toch nog wel een aantal succesvolle ondernemingen in dit topic!

1 like

Nu gemiddeld een uur per dag; communiceren met de bedrijfjes, website opstarten/bijwerken, FB-pagina’s, Instagram, nieuwe contacten, informatie aan potentiële klanten etc.
Vooral “leuk en interessant” mensen te leren kennen met hun enthousiasme. Tis voor mij hobbyen!!!
Ik heb gelukkig mijn “gewone” werk van 32 uur per week en nog andere tijdsbestedingen zoals het motorrijden (liep ook al uit ietwat uit de hand met een club :rofl:…).
Even vermelden van de bedrijfsgegevens is idd een beetje reclame; moet binnen de perken blijven!

3 likes

Goed voor de verkoop toch? If you snooze, you lose :sunglasses:

2 likes

Beste voorbeeld @stefanketelaars, is wel iets meer dan een shop zullen we maar zeggen

8 likes

En vergeet natuurlijk https://www.pangehorloges.nl/ niet, van @vierport

3 likes

Mijn Hobby zou absoluut een bedrijfje kunnen worden , maar ik hou het liever hobby.

De afwerking van een jubilee kan ik heerlijk mijn “ei in kwijt”

28 likes

Vul gerust aan! Ben er wel benieuwd naar eigenlijk

Wat te denken van Dumet watches!!? Ontstaan hier op dit schitterende forum en het heeft net zijn eerste pup geworpen.

7 likes

Mooi zeg! Da’s wel een linkje waard :wink:

http://www.dumetwatches.com/

1 like

Vanaf juli ga ik ook met WatchID, van Nederlandse bodem, samenwerken!!!previewFNKOBV2W

4 likes

Ik ben sinds half augustus begonnen met een horlogebandjes bedrijfje, voorlopig bestaat de stock uit budget vriendelijke leren bandjes ( <25euro). Daarnaast is er ook een levering in de maak van Italiaanse handgemaakte bandjes aan een redelijke prijs ( 90€). Daarnaast post ik er ook wel eens een horlogetje op als ik nog een tijd heb om wat te servicen! Ik hoor super graag jullie feedback naarmate ik nog echt in de startup fase zit. De website heeft nog wat kleine probleempjes en verzendkosten is nog niet geoptimaliseerd heb ik de indruk. Als jullie even de tijd nemen om te kijken en iets bizar zien hoor ik heel graag! (liefst in DM haha :smiley: )

5 likes

Ben ik momenteel mee bezig, maar dat wel van een andere hobby :wink:

1 like

Mijn ervaring is dat, als je van een hobby je beroep maakt, de lol er snel vanaf is

6 likes

Hoe is het met Roast Beef Straps afgelopen? Heb je dat nog commercieel van de grond gekregen?

2 likes

De prijzen van de handgemaakte bandjes?

3 likes

Nee man, dat is niets voor mij. Krijg je weer te maken met nare klanten die straps gaan terugsturen met een visluchtje eraan, of kwijt maken in de post. I’m trying to make a living, not steal one.

1 like