90€ als ik de tekst zie.
Klopt ze gaan aan 90 euro! Op de site staat nu nog dat de pre-orders zullen uitgestuurd worden tegen eind september. Ga dit wel moeten aanpassen naar half oktober, ze hadden wat problemen met het maken van de stempel!
Ik hobby ook wat bij. Vind het tenslotte leuk om verschillende horloges te hebben, foto’s te maken en er een paar euro aan over te houden om weer te investeren in wat nieuws. Niks mis mee!
Ik hoop het! Klotehobbies.
straks als ik thuis ben deze pagina maar eens bekijken
Shit!! Ik mag nog steeds niet posten hier.
Maar we komen steeds dichterbij.
Ik ben vanuit mijn hobby ook een bedrijf begonnen, maar dat was meer om geen gedoe te krijgen met de belastingdienst. Overigens bestaat dat bedrijf vooral om mijn horloge hobby te bekostigen, naast mijn gewone baan. Fulltime handel lijkt me eerlijk gezegd helemaal niks…
Als dat betekent wat ik denk dat het betekend… dan alvast van harte!
Minder cryptisch: als je met tekenen een deel van je beleg of zelfs brood kunt gaan verdienen, top!!
Groet, Vincent
Excuus als het zo over kwam. Nee zo dichtbij zijn we nog niet.
Alle tekeningen die ik tot nu toe heb gemaakt hebben mij alleen maar geld en vooral heel veel tijd gekost.
Maar mede door het podium van dit forum krijg ik wel de ruimte om te groeien.
Als ik zie hoeveel mensen mijn avatars wensen te voeren en dat ik de titel ‘cartoonist’ mag voeren dan word ik heel blij! in zo’n 7 maanden is het gelukt om samen met jullie dit een vaste waarde binnen het forum te laten zijn. Daar ben ik jullie heel dankbaar voor!
Na dit jaar zal ik niet alles meer kunnen weggeven aan het goede doel, daar kost het teveel tijd voor en moet ik teveel inleveren.
En icm de wekelijkse strip lukt het ook niet om iets structureel erbij te pakken. Het is soms al eens puzzelen.
2019… begin
Wekelijkse Strip
Avatars en tekeningen voor het goede doel
Inspelen op de actualiteiten binnen de topics
HF LE watch?
2020… what’s next?
Nog steeds Tekeningen binnen de topics
Eerste echt betaalde opdracht (opdracht al binnen en bezig met schetsen)
Stap naar de boze buitenwereld: Misschien een strip voor een blad, krant of online?
Uitlevering HF LE watch?
En als er inderdaad een platform komt dat iets over heeft voor mijn werk, dan kan ik voor een deel mijn brood er mee gaan verdienen. En zo niet… Dan was dit tot nu toe al een fantastisch avontuur.
Leuk topic! Ik wist al van enkelen die hun bedrijfje hadden maar van anderen ook niet.
Interessant om weten!
Wat leuk om de ervaringen en achtergronden van anderen te lezen. Ik zelf ben begin dit jaar officieel ook begonnen met een heus eigen merk, ook vanuit hobby ontstaan.
Ik wou wat nieuws, kon er niet echt uit komen met mezelf en heb toen besloten wat geks te ondernemen en zelf iets te gaan ontwerpen, met Brunmontagne als resultaat.
Ik begon echter met Montbrun Watches als initiële naam maar de heren en dames van Montblanc wisten me binnen een paar weken al te vinden met dreigbrieven via advocaten… Leuk om gelijk in het begin van je hobby project te ervaren ;).
Nu enkele maanden verder met een heuse eerste oplage, die overal waar ik kom onderwerp van gesprek is… Het leukste wat ik ooit heb gedaan durf ik wel te stellen!
Geen idee hoe het zich verder gaat ontwikkelen maar aangezien ik het naast mijn dagelijkse job doe heb ik geen haast .
Is meer een blog dan echt een shop. Maar goed. Leuk om een aantal website van anderen te bekijken.
Heb je een website? Ben nieuwsgierig of je meer info hebt over je horloges.
Jazeker heb ik die. Vanaf begin af aan alles wel zo professioneel mogelijk aangepakt haha…
Om het niet te commercieel te maken hou ik het nog maar even wat oppervlakkiger op het forum .
Geen idee of het mag van Jur… Maar de website is www.brunmontagne.com
Dat ziet er idd goed uit.
Bedankt! Nog niet geheel tevreden met bijvoorbeeld de product foto’s maar daar wordt nog aan gewerkt. Verdere tips zijn natuurlijk ook altijd welkom .
Belangrijkste zijn natuurlijk de horloges zelf. Man wat ben ik trots als ik iemand zie of spreek die er één draagt… Vooral het feit dat ik (los van de persoonlijke smaak van een ieder) alleen maar leuke en positieve reacties krijg, maakt het natuurlijk nog mooier. Kwalitatief gezien hoor ik veel positieve geluiden, wat wel zo prettig is als je het naast een fulltime job doet :).
Zal straks Pm sturen
Top! Ben benieuwd.
Overigens probeer ik ze ook zoveel mogelijk persoonlijk bij iedereen langs te brengen. Iets wat nu nog redelijk te behappen is mits het niet aan de andere kant van het land is… Erg leuk om de reacties persoonlijk te zien en gelijk kennis te maken met mede enthousiastelingen .
Leuke site, en mooie horloges.
Mooie site en mooie horloges !
Veel succes .