Ik had het geld nog geen seconde overgemaakt of de envelop met felbegeerde inhoud was gefrankeerd en droeg mijn naam en adres. Ontvangen artikel was 100% in beschreven toestand. Zakelijk gedeelte dus zeer goed, daarnaast ook gezellig gekeuveld over de hobby.
Een Crafter Blue bandje gekocht van Alexx28 voor mijn Seiko Turtle. Snelle en prettige afhandeling, en band was helemaal volgens afspraak. Bedankt Alex!
Horloge overgenomen van @Alexx28. Prettige communicatie, snel en goed verzonden en een horloge dat volledig voldoet aan de omschrijving en verwachting.
Bedankt!
Mvg. Bertjan
Horlogebandje overgenomen van @Alexx28 die zojuist door de bus is gekomen. Goede communicatie, snel verstuurd in een dikke envelop en alles is zoals beloofd.
Prima om zaken mee te doen via het blauwe hoekje. Aanrader dus!
Leuke, vlotte en onbezorgde ruildeal gemaakt! Goede communicatie en vlotte verzending van en naar elkaar. Kortom: Voor herhaling vatbaar, nogmaals dank Alex!
Onlangs een mooie Steinhart Ocean 39 Adventure overgenomen van Alex (@Alexx28). Heel aangename ervaring, vlotte en duidelijke communicatie, snelle verzending, alles perfect in orde.
Afgelopen week een Leuke Citizen Orca van Alex overgenomen, sympathiek lid en leuk om mee te praten dus communicatie ging lekker vlot, deal snel gesloten en vandaag binnen.
Alles klopte zoals beschreven, kan niet anders zeggen dat Alex een aanrader is als je een horloge wilt kopen.
Daarnaast dank aan mijn ega, die het mij gunde. Alex weet wel waarom