Vraagje mbt hersteller/onderhoud vintage JLC. Hopelijk kan het, anders slotje.
Ik zoek naar lid van ons forum die hersteller is van (ondermeer) vintage JLC en met originele stukken werkt. Onder mijn vorige naam Oldenbarnevelt had ik contact met hem gehad via pm om mijn gouden 80’s JLC te laten herstellen/reviseren.
De man was dacht ik actief ergens in de regio Nijmegen, maar richting Den Bosch of Arnhem kan ook. Meer kan ik me niet herinneren.
Misschien gaat het een belletje rinkelen bij de hersteller zelf, of weet er iemand over wie ik het heb. Mogelijk is het Henk van http://uurwerkherstel.nl/ maar dat weet ik dus niet zeker.
Destijds heb ik uitgesteld en raakte ik mijn pm’s kwijt. Moest iemand weten over wie ik praat.
Ik weet wel iemand in regio 010, maar die koestert zijn rust normaliter. Hij werkt vooral aan zijn eigen JLC-collectie, om die reden is-ie ook horlogemaker geworden.
Als-ie jouw post leest neemt-ie allicht wel contact met je op.
Nu ik vermoed dat het niet Vinwat is want die ken ik van de clinics en die woont in Rotterdam. Maar nu heb ik alvast een optie.
De persoon toonde me destijds foto’s van de originele onderdelen die hij had. Verzending met koerier. Hij heeft me toen een alternatief in Brugge gesugereerd, maar die Brugse connectie had er toen geen tijd/zin voor.
Dat was ik dus, moest even graven in mijn geheugen en in de berichten. Was 11-2020 toen hierover gesproken is. Zal een PB sturen. De originele JLC onderdelen voor dit kaliber 895 zijn inderdaad op voorraad.