Afgelopen week mijn Omega Speedmaster aan Mvas1 (Maarten) verkocht. Een lid wat niet veel post maar wel interesse heeft in mooie horloge’s. Vooraf via PB en later via de mail contact gehad en dit was altijd keurig en binnen 24 uur beantwoord.
Later ook elkaar telefonisch gesproken en een afspraak gemaakt voor persoonlijke overdracht.
Mvas1 komt zijn asfpraken na en is tijdens het contact zowel vooraf als tijdens de overdracht altijd vriendelijk en open geweest. Voor toekomstige aan-/verkopen kan ik 'm dus absoluut aanraden! Maarten is (tu)
1 like
Vandaag mijn belachelijk mooie Rolex Explorer verkocht aan Maarten. In eerste instantie via mail de deal beklonken, daarna een afspraak gemaakt en het horloge persoonlijk overgedragen. Het contact en onderhandeling verliep erg prettig en Maarten komt zijn afspraken na. Ik kan Maarten dan ook zeker aanraden. Samenvattend; iemand die ik deze prachtige Explorer ook echt gun!
1 like
Afgelopen week kwam een ex-horloge van me voorbij op het forum en was meteen getriggerd. De verkoper, Maarten, benaderd en al snel kwamen we tot een prijs waar we het beide over eens waren. Gelijk het geld overgemaakt, de volgende dag werd het verzonden en de dag daarna was het horloge al in huis.
Voor een snelle, duidelijke en eerlijke aankoop is Maarten (Mvas1) een aanrader!