Forumvraag

Beste forumleden,

Het volgende doet zich voor:

Ik lees inmiddels een klein jaartje mee, wat erg goed bevalt, leuke en vooral interessante discussies.
Veel gelijkgestemden (lees medeverslaafden) v.w.b. techniek, uurwerken in het algemeen en natuurlijk de nodige ruil/inruil en eventueel koop/verkoop.

Nu besloot ik enkele maanden geleden, veel te enthousiast en zonder eerst eens goed de regels te lezen :frowning: om me aan te melden voor de groep horlogemarkt.nl.

Vanzelfsprekend en geheel terecht werd dat verzoek afgewezen, ik was slechts een maand of 4 aangemeld, dus helaas.

Nu ben ik komend weekend wel 6 maanden lid van het forum alleen heb ik geen mogelijkheid nogmaals een verzoek te doen om alsnog hopelijk toegelaten te worden op horlogemarkt.

Kan iemand me vertellen hoe ik dat kan doen of wie ik dien te benaderen om weer de mogelijkheid te krijgen om me aan te melden voor een groep?

Ik hoor het heel graag van jullie :slight_smile:

Bij voorbaat dank voor de info!

Groet,

Ries

Even met de knop “bericht rapporteren” de aandacht van een moderator vragen. Dan wordt het vast wel opgelost.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Hoi SuperC,

Het probleem is dat ik dat verzoek niet nog eens kan doen, ik kan, waar je normaal gesproken kan klikken op “lid worden” onder groepen, niets meer doen.

Ik krijg geen groepen meer te zien, vandaar??

Ik ga het “bericht rapporteren” maar eens proberen met een berichtje, anders zou ik het ook niet weten.

Thanks in ieder geval zover, beiden!

Mocht iemand nog andere suggesties hebben; ik hoor het graag.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

JĂŒrgen,

Dank voor de snelle reactie!

Het probleem is al uit de wereld :slight_smile:

Mooi, snel opgelost!

Ik wil ook graag nog een keer zo’n verzoek doen. Ben al 3,5 jaar lid en heb vroeger al een paar keer wat verkocht in de ‘markt’, met positieve recensies tot gevolg. Ik reageer niet supervaak op berichten van anderen, maar betrouwbaar ben ik dus wel :wink: Hoe heb jij de vrijstelling uiteindelijk aangevraagd, ik wil het er ook nog eens op wagen?

Bedankt en groeten,
Luuk

Hoi Luuk,

Ik heb mijn berichtje gerapporteerd, waardoor het gelezen wordt door een moderator die het vervolgens opgelost heeft.

Ik denk ook dat dat de meest praktische weg is.

Succes!

Groet,
Ries

Hoi Ries,

Dankjewel voor het antwoord, ik ga het er ook op wagen :wink:

Groeten,
Luuk