Forumvraagje mbt. (nieuw) vermelding

Als je ingelogd bent op ons geliefde forum kun je op de “index-pagina” handig zien welke discussies en berichten je nog niet hebt gelezen, dmv. bv. (11 nieuw). Als het goed is tenminste…
Nu komt het regelmatig voor dat de hoofdpagina-index “alles gelezen” aangeeft bij bv. het subforum; Horlogemarkt.nl - (Ver) Kopen en Ruilen (dus geen (nieuw) vermelding). Maar als ik er dan in kijk staan alle berichten op (110 nieuw). En dat terwijl ik de vorige avond alles als gelezen had gemarkeerd.
Hebben anderen hier ook “last” van, of kun je dat met bepaalde instellingen voorkomen?

klopt, ik heb hier ook een paar keer per week last van.
vooral op het verkoopgedeelte dan staat alles op nieuw.

Ja, komt nog wel eens voor dat Horlogemarkt geen nieuwe berichten aangeeft
en bij het openen alles op “nieuw” staat.

Houthakker Schreef:

Ja, komt nog wel eens voor dat Horlogemarkt geen
nieuwe berichten aangeeft
en bij het openen alles op “nieuw” staat.

Dat is precies wat ik bedoel!
Zou de webmaster dat doen om de verkopers te bewegen om hun verkochte horloges te laten sluiten?

Dit is inhoudelijk een geweldig forum, maar wel enigszins buggy en technisch ‘ietwat’ obsolete…

GroteBozeWolf Schreef:

Dit is inhoudelijk een geweldig forum, maar wel
enigszins buggy en technisch ‘ietwat’ obsolete…

Daar heb ik op zich niet zoveel problemen mee; ik vind het wel erg overzichtelijk (in tegenstelling tot veel andere fora).

Dat heb ik voorheen ook wel eens gehad, maar eigenlijk de laatste tijd niet mer. Kan het m in de browser zitten?

Mogelijk, ik heb Safari, en het overkwam me vanmorgen wederom in het (ver)koop-gedeelte.

Ja, zat bij mij ook altijd alleen in het verkoopgedeelte.