Fossil Everett chronograaf in nieuwstaat

Nog steeds aan het opruimen en deze draag ik nooit. Mooi vakantiehorloge, maar voor mijn pols net te groot met z’n 42mm. Prachtige groen satijnen, getextureerde wijzerplaat.

Te koop:

Merk en model: Fossil Everett FS5964 chronometer
Diameter: 42mm
Leeftijd: april 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): april 2023
Factuur en/of certificaat: geen factuur
Originele doos en/of eventuele accessoires: complete set
Verzendkosten of afgehaald: verzenden voor kosten koper of ophalen in Zwolle.
Conditie (krassen, werking etc): bijna nieuwstaat. Klein haarkrasje op sluiting.
Soort uurwerk en kaliber: quartz
Vraagprijs: 120
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

1 like

:arrow_up: Up voor deze zomerse beauty. Eigenlijk geen geld voor zo’n mooie klok.

2 likes

:arrow_up: De prijs kan toch niet het probleem zijn. Maar ok, 120 piek en de verzendkosten zijn voor mijn rekening.

Omdat het zomer is. Kijk eens hoe mooi die groene wijzerplaat straalt in de zon :sun_with_face:. Prijs gaat naar 110 Euro inclusief verzenden of koffie bij ophalen. Goedkoper zie je ze echt niet.

2 likes

:up: En maar meteen naar de bodemprijs. 100 Euro rond en lager wordt het niet. Dan houd ik ‘m liever zelf. Mooi prijsje om deze zomer nog fijn mee rond te lopen.

1 like

:up: Wie wil deze bijna nieuwe groene wijzerplaat deze zomer nog wat zon laten zien?

1 like

:up: Niemand?

2 likes

:up: 100 Euro inclusief verzenden! Mooier wordt het niet deze zomer :sun_with_face:

1 like

:up: Je kunt ‘m dinsdag in huis hebben :grinning:

:up: Niet meer nieuw te krijgen. Laatste verkoopprijs die ik kan vinden is 219 Euro. Nu in nieuwstaat voor minder dan de helft.

:up:je maar weer. Ik ga ‘m niet meer dragen, dus hij mag echt weg. En ik heb geen zin in Marktplaats of zo.

WIE :question: