Fossil x Minecraft

De jongeren onder ons hebben het vast allemaal gespeeld… Minecraft, het legendarische spel. Wie kent het niet?!

Vandaag een leuke post van Fossil. Een fossil x minecraft chronograph!
2 varianten, een gericht op een dirt block en de ander op een diamond block. Leuke inspeling op het spel, al zeg ik het zelf!

Check het is, en laat je mening weten! Ik ben benieuwd.
Persoonlijk zou ik die diamond versie nog wel willen overwegen, die is nog prima subtiel.

Link naar instagram: Fossil on Instagram: "Rooted in creativity, this limited edition Minecraft™ x Fossil design celebrates the endless quest to build your world from the ground up, grass block by block. It’s a timeless connection to the feeling of building your first dirt house, knowing that daytime is your time to shine—exploring, gathering, and crafting freely. ⁣ ⁣ ⁣ Ready to level up? Hit the link in bio for early access."

6 likes

Omdat niet iedereen Instagram heeft:
https://www.fossil.com/en-nl/watches/mens-watches/

3 likes

Ja, als Gen-X-er heb ik helemaal niets met Minecraft en het merk Fossil word ik ook niet heel opgewonden van. Verder vind ik wat ik zie niet heel fraai. Dus, ik zeg:
Pass Pass GIFs - Find & Share on GIPHY

3 likes

Jij ook al niet … :sunglasses:
Dank voor het linkje!

1 like

Hoe oud moet je daar voor zijn?

Verder: smaken verschillen maar ik vind het niks.

1 like

Geboren tussen 1965 en 1980.

1 like

Ai, ik blijk een baby boomer te zijn, zal nog wel erger zijn :grin:

2 likes

Ja, die zijn

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Niet aan gedacht :sweat_smile:

1 like

Off topic alert …

A60b

Ik vind het wel een grappige uitvoering! Zou ik het kopen en dragen? Nee! Maar er is ongetwijfeld een markt voor zijn anders beginnen ze er niet aan bij Fossil. :wink:

1 like

Super leuk gedaan, herkent het meteen als iets uit de Minecraft wereld. Zou het zelf niet dragen maar voor iemand die helemaal op gaat in Minecraft is dit wel een leuk hebbeding

Ik :blush:

Ik ook niet.

1 like