Mooi exemplaar dit
Edit: Met name de kastvorm en de uurmarkeringen…
Beste Door,
Leuk dat je hier bent. Je bent lekker enthousiast over horloges van Fossil en Diesel. Dat zijn typische “modemerken”. De waardering voor deze merken varieert nogal op dit forum, als ik het eens aardig mag zeggen. Meerdere leden hebben niet zo’n hoge pet op van dit soort horloges en aan het rijtje Fossil en Diesel kan nog een hele reeks worden toegevoegd. Mijn lief draagt een een Jacob Jensen en is daar heel gelukkig mee. Ze heeft ook een Daniel Wellington, maar al deze merken kom je op dit forum nauwelijks tegen. Het aardige is, dat of je nou een Omega draagt of een Fossil, je gewoonweg heel gelukkig kunt zijn met je horloge. En ook zonder je horloge overigens.
Veel plezier hier!
(Ik heb een kleindochter met de naam Doortje; geboren op mijn zestigste verjaardag. Dat voelt nog steeds als het mooiste geschenk, ooit ontvangen!)
Leuk dat je voor de wat apartere kastvormen gaat. Ook je Tissot in het andere topic.
Mocht je interesse hebben in de Twist, dan kan je een berichtje sturen. Ik draag hem praktisch nooit.
Dat is een hele frisse. Vintage geeft mij de voorkeur, maar bij deze blijf ik wel even staan:grin:
Je mag de hele dag naar deze foto kijken hoor…
Ik heb deze uitvoering eerdr zien staan. Op het punt gestaan hem te kopen. Was de iets lichtere uitvoering. Maar heb het niet gedaan vanwege de twijfel aan de ronde vorm. En ze zeggen bij twijfel niet doen😂. Als hij te lang tohc in mn hoofd terug komt, ga ik het eens opnieuw bekijken. Ik weet je te vinden😁EN ik blijf zeggen, je moet m om je pols gezien hebben