Foto achterzijde 1e keus gekocht

Er werd mij gevraagd om een foto te maken van de achterzijde van mijn Oris.
Ik heb gelijk getracht een betere foto (meer details) van de voorzijde te maken.
Het regende niet (gisteren wel) dus ik had daglicht.

Ruud de Vries

Mooi horloge, zit me af te vragen of een andere (niet stalen) band hem ook niet zou misstaan?
Veel draagplezier toegewenst!

Groet,

Bojo

Helaas gaat dit bij mij niet, ik heb een dusdanig zure huid dat elk leerbandje in 2 maanden zeer erg gaat ruiken. Zelfs bij titanium horlogekasten vallen bij mij in 2 jaar de gaten in!!! Alleen staal werkt.

erg mooi, van harte !

Mooie foto’s, zo’n glasbodem vind ik erg leuk! En ik maar denken dat titanium overal tegen kan! Heb je wel eens een band van rubber geprobeerd? Niet persee voor dit horloge hoor, maar zowiezo? De Wostok die ik afgelopen weenend op de Rikketik kocht heeft een rubberen band (merk: Tropic). Ik moet zeggen dat dat best goed draagt.

Groeten, Tom Vreeken.

Ik heb een rubberband om een Pulsar, dit gaat inderdaad wel echter moet ik deze elke week met zeep reinigen anders gaat deze en mijn pols ruiken.
Ik zal eens een foto van de achterkant van mijn Jensen titanium op dit forum zetten, dan kunnen jullie zien wat er gebeurd is.

Ruud de Vries

Dermatologisch gezien heb je dus eigelijk de verkeerde hobby, maar gelukkig zijn er stalen kasten en banden. En hoe gaat het met goud en zilver?

Gr. Tom Vreeken.

Met zilver heb ik geen ervaring maar de binnenkant van mijn trouwring is zwart geworden. Maar een zegelring doet dit niet. Dus ik denk dat dit met de zuiverheid van het goud te maken heeft.

Ruud de Vries

prachtige aanwinst heel veel klok en luisterplezier