(foto-) avalanche in Greenland! we need the North Flag for orientation

Schitterend horloge met een eigen “smoel” Op het zwart leren bandje met gele stiksels en vouwsluiting vindt ik hem ook erg geslaagd!!!

1 like

Gefeliciteerd en geniet ervan :+1:

1 like

Tudorlover van FB…tsja, dan zou ik toch meer gaan zoeken in de vintage hoek


Of iets echt tudoriaans…

3 likes

Mooi verhaal en erg mooie foto’s, en dit gezegd hebbende heb ik ook mogen ervaren dat hij in het echie toch wel zeer mooi is :muscle:t2::ok_hand:t2:

Moet zeggen dat die Tutoriaanse modellen ook gaaf zijn :grimacing::sweat_smile:

1 like

Ik bedoel de leren band, welk merk is het ?

1 like

De leren band op de omega is gemaakt door… :drum: :drum: :drum:
:mega: KOOOOOOO

Poeh! De North Flag! Hij staat al een tijd op mijn lijst.

Nog even wat ruimte maken.

1 like

Ga je geen spijt van krijgen.
Mijn logeetje heb ik gisteren niet gedragen…dat was moeilijk (en ik kan echt niet zeggen dat geen fatsoenlijke alternatieven heb)

En kijk eens hoe sneu hij erbij ligt…het power reserve wijzertje heeft de kracht niet om fier bovenaan te staan:

Dus geforceerd begonnen met stalgenoot


en vanmiddag slinger ik die NF er weer omheen.

Mijn point: er bestaat even niets anders dan die NF. Dat ding kun je maar moeilijk negeren. En hoe mooi wordt dat ook geïllustreerd door @ElChueco 's commentaar:

En dat van @Number4 :

NEED I SAY MORE?
:slightly_smiling_face:

1 like

Dat is precies wat ‘ie met je doet. Moet ik er’ n Fiffer van maken? :joy:

1 like

Dat klinkt niet slecht, maar waar zeg ik dan ‘ja’ tegen?

:grimacing:Wat betekent het? :sunglasses::smirk:

1 like

Nee man, horloge komt straks gewoon lekker bij mij terug. Er zweven een paar ‘fiffers’ rond op het forum, horloges die je gewoon doorstuurt naar de volgende. :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

1 like

Ohhh, dat is dus NEXT LEVEL FLIPPER TAAL?
:thinking::joy::joy:

1 like

Nog even plaatje om te weten waarwe het over hebben:

6 likes

Nope. Ik zie een power reserve. En een veel te lompe bezel. En non-standaard lugs.

Ik waardeer het eigen smoel en de durf van Tudor, maar vind 'm nach wie vor bijzonder lelijk. Ook in het echie.

1 like

Hahaha, we liggen soms ver uit elkaar :smiley:

2 likes

Yup. Dat maakt het alleen maar leuk. Ik mag dat wel, dat ik mensen met horloges zie dat ik denk van “Hoe komen ze er in godsnaam op?”. Want eerlijk is eerlijk: Het is godnondeju geen eenheidsworst. :slight_smile:

1 like

Helemaal mee eens!

Ik heb net nog even jouw stukje gelezen in het draadje van de Deutsche Genossen: zit toch best veel tussen wat ik graag lust.

Heb de kast ook vol staan met brochures en boekjes van Nomos. Een mooi merk, en de jongste horloges met die grof geborstelde metaalwijzerplaat vind ik ook retecool.

jpeg

Er is zooooo ook veel!
Ben je het met me eens dat de historie van een merk, of modellenwereld, het horloge interessanter kan maken ?

1 like

Dat kunnen ze inderdaad veel beter.

Mooi zeg. Ik was niet zo geïnteresseerd in Tudor maar dat moest ik toch maar eens worden!

2 likes

Ga je geen spijt van krijgen :laughing:

1 like