Ok, hierbij dan de poll bij de HF FOTO CHALLENGE #2
Het is technisch helaas niet mogelijk meer dan 19 foto’s te uploaden dus ik ga het even in 3 berichten doen.
Wat een hoop inzendingen en wat zitten er een mooie tussen!
Leuk om te zien dat dit idee van @ElChueco zo goed wordt ontvangen.
Zoals bekend krijgt de winnaar eeuwige roem en als winnaar van de eerste challenge kan ik je vertellen dat dat goed voelt
Bij die eeuwige roem hoort ook een tegenprestatie en dat is dat jij het volgende onderwerp kiest en de challenge organiseert.
Het lijk me een goed idee de door @ElChueco opgelegde regels uit dit topic daarbij te handhaven.
Verder lijkt het me leuk als je het lijstje met winnaars bijhoudt zodat we kunnen zien wie de vorige edities heeft gewonnen.
Voor nu wens ik jullie veel plezier met stemmen.
De stemming duurt tot morgen rond 12:00 dan sluit ik de poll en mag de winnaar opscheppen tijdens het kerstdiner
@ElChueco sorry voor die wristshot. Ik heb ze er zoveel mogelijk uitgefilterd maar er is er toch ééntje doorgeglipt. Ik ga hem niet meer aanpassen want het is echt taffes veel werk op een mobieltje maar hij wirdt natuurlijk niet als winnaar uitgeroepen mocht ie de meeste stemmen krijgen.
Waarom is er zoveel volk wat oeverloos spiegelen een goed idee vindt? 13 was voor mij echt de enige fatsoenlijke foto, zij het van een wat saai horloge. En er had nog een tikkie ruimte van boven gecropt kunnen worden. EDIT: Eigenlijk een mooi horloge op een saaie band.
De reden waarom dit niet gedaan is is een stukje toeval dat ik wilde behouden.
Het horloge op het boek dat voor achtergrond speelt geeft de 28ste als datum aan.
Per toeval was het ook de 28ste bemerkte ik iets later… dus voor mijzelf een grappig detail.