Foto en gewicht van je zwaarste horloge

Met 253 gram doet deze Ecozilla aardig mee, maar er zijn nog grotere mannen hier op het forum. Laat je dikke klatser zien en vergeet niet het gewicht te vermelden. The bigger the better :~ :P:+

3 of 4 schakels uit de band.

Explore Martin -

Leuk topic maar er zijn er al meerdere van geweest in het verleden.
De Helson Sharkdiver was en is nog steeds mijn zwaarste met 289 gram op staal, op rubber nog steeds 196 gram.

op de kop af 250 gram: Carucci

Het bewijs :#

Met een paar schakels eruit, nét geen 300 gram. Wat een klatser:)

Gr Wouter

Thehaguedragon Schreef:

Leuk topic maar er zijn er al meerdere van geweest
in het verleden.

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,1549972,1549972#msg-1549972
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,279274,279304#msg-279304
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,136582,page=1
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,82012,82218#msg-82218

Veel leesplezier

Gruwelijk! (tu)

Ik ben gèk op die Android’s! Kosten niet veel in de USA, jammer genoeg een stuk duurder hier in Europa…

Dat is m’n Constantin Weisz, met 220 gram (3 links eruit) een mooi degelijke Germasian horloge met 300 meter WR en Seagull TY2555 loopwerk. Verder superdikke achterplaat en overal dubbele "o"ringen volgens de reviews, zware 24 mm mesh met extra links…

[center][/center]

James T. Kirk© Schreef:

Ik ben gèk op die Android’s! Kosten niet veel in
de USA, jammer genoeg een stuk duurder hier in
Europa…

Dat valt wel mee hoor. Als je de bijkomende kosten voor verzending en evt nog de btw meetelt, kun je ze hier ook niet al te duur kopen. Als je je adresjes maar weet…

Gr Wouter

Mijn Steinhart Triton black 300 gram;) met 2 extra schakels.

wk1 Schreef:

Dat valt wel mee hoor. Als je de bijkomende kosten
voor verzending en evt nog de btw meetelt, kun je
ze hier ook niet al te duur kopen. Als je je
adresjes maar weet…

Ja, dat klopt, de douane weet mij de laatste tijd uitstekend te vinden, 21% BTW, € 13 behandelingskosten. Krijg je een defecte, moet die weer terug (op eigen kosten!) en dan komt die gerepareerd/vervangen weer terug, staat het met kleine letters op de omschrijving, wordt het weer niet gelezen door Post NL, en ja hoor, opnieuw een douane rekening! Zo kostte mij een horloge uit de USA van rond de € 80, door dat gedoe ineens ruim € 75 méér! Bezwaarschrift ingediend met 'tig kopieën om het duidelijk te maken (nee, dat kan NIET via e-mail!), binnen een week een uitleg brief waarin staat dat je òf binnen 10 dagen een niet gegrond verklaring krijgt, òf dat ze bij de belastingdienst een officieel verzoek voor teruggave zullen doen. Nou heb ik niks gehoord, dus dat laatste zal wel gedaan zijn. Maar ze waarschuwen dat dat wel 4 maanden in beslag kan nemen. Lekker, als je zo lang op je recht moet wachten!

Maar goed, die Androids heb ik op eBay gezien bij een UK handelaar, maar die gaan vanaf tegen en over de € 200 en ver erboven, in de USA zijn ze beduidend goedkoper! Zeker gebruikt! Ik heb er overigens 1, uit Hawaii!

Wow! HEAVY!!

Maar goed, die Androids heb ik op eBay gezien bij een UK handelaar, maar die >gaan vanaf tegen en over de € 200 en ver erboven, in de USA zijn ze beduidend >goedkoper! Zeker gebruikt! Ik heb er overigens 1, uit Hawaii!

Die van mij is voor net geen €200 te koop bij seriouswatches, dus dat valt reuze mee. Zeker als je het afzet tegen de prijzen op de ANDROID USA site. Tel daar de bijkomende kosten maar eens bij op, dan mag er niet te veel meer misgaan wil het niet fors duurder worden.

Leuk merk trouwens, ANDROID. Ik ben er heel tevreden over. Je moet alleen niet bang zijn van een wat grotere klok om de pols.

Gr Wouter

wk1 Schreef:

Leuk merk trouwens, ANDROID. Ik ben er heel
tevreden over. Je moet alleen niet bang zijn van
een wat grotere klok om de pols.

Ik houd het liefste hun “medium” modellen aan (toch nog ca. 45 mm!) 50 mm is mij net wat te fors! Mooi en degelijk spul inderdaad!(tu) Ik zet die verkoper even op mijn “watch list” :wink:

Tissot 230gram

242 gram (pols 19,5cm)

(Dit is mijn eerste foto post, ik hoop dat het gelukt is)

Mijn zwaarste is deze:

Volgens deze old-skool (+/- 150 jr) weegschaal, en opschrift gewicht, weegt de Axcent ongeveer 2 NED ONCEN :sunglasses:

Heb in het verleden wel schakels moeten verwijderen ivm 17.5 cm pols.

242 gram (pols 19,5cm)

Explore Roy_Ekkelenkamp

(Dit is mijn tweede foto post, ik hoop dat het nu wel gelukt is)