Foto inhoud fiffers bij ontvangst

Om te voorkomen dat er nog meer spullen zoek raakt dacht ik aan het maken van een foto van de inhoud na ontvangst.
Zo kan makkelijk achterhaald worden waar iets per ongeluk is achtergebleven.

Ik doel dan op accessoires, zoals bandjes, extra bezels, en dergelijke. Snoepjes en lectuur mag er wel uit. In t bijzonder om t gewicht voor transport binnen perken te houden.

Het hoeft niet gelijk a la minute direct na ontvangst, maar als je toch bezig bent om er n foto van te maken.
En mocht je t niet zelf kunnen maken/uploaden, dat je dit even meldt. Dan kan de volgende er even extra op letten.

Wat vinden jullie v zo n toevoeging bij de Fiffers?

• Wel foto van inhoud bij ontvangst
  • Geen foto van inhoud bij ontvangst

0 stemmers

2 likes

Dan de grote vraag; hoe doe je dit dan bij de KOFfer 2.0? Daar is het toch het hele idee dat je niet weet wat je krijgt? :rolwl_eyes:

1 like

We kunnen dit topic toch gebruiken als naslagwerk? Ik zal het een kleine moeite vinden als ik de fiffer binnenkort ontvang.

1 like

Daar zou je ook zo n inhoud foto kunnen doen. Bij ontvangst maak je n foto v wat je hebt gekregen. Als je n ander horloge hebt gekregen, dan is de inhoud veranderd.
Maar als iemand per ongeluk n bandje ofzo is vergeten terug te stoppen bij t doorsturen, dan kan misschien nog nagestuurd of gefikst worden ofzo.

2 likes

Ik heb perongeluk op geen foto gestemd ipv wel een foto.

1 like

Het lijkt me juist makkelijker om dat in elke betreffende topic vh horloge te houden, in plaats v dat je telkens in dit aparte topic voor moet terugkomen.

2 likes

Bedankt voor t laten weten.

1 like

Sorry, maar … ‘fiffers’. Wat zijn dat? :thinking:

1 like

Heb jij een foto gemaakt @Drebin toen je hem wegstuurde?

2 likes

Ik heb ook moeten zoeken. Horloges die hier doorgegeven worden. Flipper it forwards.

2 likes

Helder, dank je wel. En een foto zou ervoor moeten zorgen dat er geen dingen ‘per ongeluk’ verdwijnen. Ik snap het …

2 likes

Yep

Dit betrof de Seagull fif. Door alle toevoegingen een behoorlijk zware doos!

4 likes

Mag ik uit dit topic concluderen dat er kennelijk hf-leden bepaalde zaken uit de -gratis- opgestuurde FIF hebben verduisterd? Dat is me toch een partijtje triest. Man man man ga je schamen als je dat hebt geflikt.

10 likes

Daar ga ik maar even niet van uit. Ik had daarom bewust gekozen voor de woorden “per ongeluk”.

Als het zo is dat er zaken per ongeluk zoek raken dan verander ik mijn antwoord op de poll van geen foto naar wel een foto.

De basis zou vertrouwen moeten zijn, dat is immers het hele idee van de fiffer. Het is jammer wanneer andermans spullen in dit mooie initiatief zoek raken.

1 like

Helaas is het al wel gebeurd ja. Ging volgens mij om een rubberen band van de Seikofiffer. Ontzettend zonde dat mensen zo’n geweldig initiatief op zo’n manier dan weer misbruiken.

2 likes