Foto`s round globe project

Aangezien ik graag fatsoenlijke fotos wilde hebben van het horloge met de ronde wereldbol heb ik de hulp ingeschakeld van @malus65. Het staat ook in de planning mijn website af te maken dit jaar, dus daar heb ik dan ook goede foto`s voor nodig.

Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de zowel de foto`s als de creativiteit die Stef hier in verwerkt heeft!

Hier de foto`s:

97 likes

Heel mooi!!
Echt super leuk om te volgen hoe je bezig bent. Dat er nog maar veel creaties bij mogen komen.

3 likes

Zo dan. Geweldig!

3 likes

Gave foto’s!!! Dat er nog vele mogen volgen

2 likes

Whowww

2 likes

Ja dat is echt geweldig :+1::heart_eyes:,
Ben ook echt helemaal weg van het model met die wereldbol !!
Schitterende foto’s van even schitterende modellen.

Pieter.

3 likes

Manman…CvdK maak je borst maar nat!

2 likes

Hoewel ik je werk vrij obsessief heb gevolgd, heb ik die rosé gemist. Zit er op de roundglobe de band van de Tissot prc200 trouwens?

1 like

Fantastisch eindresultaat, zowel het horloge als de foto’s!
Persoonlijk vind ik de stalen band afbreuk doen aan het horloge, maar dat is smaakgebonden.

4 likes

Prachtig! :ok_hand::ok_hand: Zowel de ontwerpen als de foto’s…erg mooi.

2 likes

Knap stukje werk!

2 likes

Eens. Leidt een beetje af van de schitterende kast en wijzerplaat. Mooie croco er op en niks meer aan doen :sunglasses:

4 likes

Helemaal mee eens.

2 likes

Mooie foto’s van een leuke klok 🖒

2 likes

Prachtig, zowel de foto’s als het horloge! Stefan, ik denk dat de tijd is aangebroken dat je je eigen kasten gaat maken: in goud en witgoud. :slight_smile:

2 likes

Kudo’s voor zowel het horloge als de foto’s.
Waar ik eerder wat kritisch was op de afwerking (misschien kwam het ook door de foto’s) ben ik dat nu zeker niet.

Goed bezig.

4 likes

Wauw! Héél gaaf!

2 likes

Mijn beste,

Chapeau!!
“Hoedje af” voor zoveel horloge-passie!!
Fascinerend om naar te kijken!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

4 likes

Adembenemend! Horloges en foto’s! :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

2 likes

Fantastisch :+1: kan niet wachten tot ik hem om kan doen :star_struck:

De fraaie donkerbruine struisvogel band van @Ko-Banden is inmiddels ook af.

1 like