Hoi
Ben van plan een horloge te kopen van een grijze dealer hier op het forum. Is het normaal dat ik foto’s vraag van het desbetreffende horloge alvorens over te gaan tot koop? Ik zou het willen laten versturen met de post naar m’n adres… dus geen face2face deal.
Mvg
Als het -voor jou budget- om een aanzienlijke som geld gaat zou ik “ff” afspreken!
Foto’s vragen (gedetailleerd en scherp) niet meer dan logisch! (+ alle details omtrent beschadigingen of andere issues)
Ik hoor alleen maar goede dingen over de meeste grijze dealers op het forum.
Met andere woorden, die zijn bereid om je een hele lading foto’s te sturen.
Werd je aanvraag geweigerd? Dan moeten er wel een paar alarmbellen afgaan.
1 like
Niet geweigerd gewoon late/geen reactie (NOG niet) dus ik wacht nog af
1 like
Dan ben je iets te voorbarig in mijn ogen
2 likes
Enthousiasme en begeerte heet dat
3 likes
Ook al is het iemand via het forum, ik zou toch even afspreken. Als dat moeilijk wordt, dan wel zeker meerdere foto’s vragen en telefoonnummer om even af te stemmen en te horen of de verkoper ‘goed’ klinkt.
Vragen staat vrij. Weigeren natuurlijk ook, maar dan zou ik zelf het horloge gewoon niet kopen.
Het ligt een beetje aan de dealer. Ik ken er hier op het forum twee die ik absoluut voldoende vertrouw om een horloge op te sturen. Ik zou het dan zelf trouwens nog steeds op gaan halen, omdat ik de post aanmerkelijk minder vertrouw dan de heren in kwestie
4 likes