Foto van de Rikketik beurs

Ik kreeg vandaag deze foto nagestuurd.

Een van mijn bunnies heeft deze foto van Freddy genomen terwijl hij het uurwerk van mijn Maurice Lacroix Jour et Nuit bestudeerde.
Mijn zoontje ging ook mee, en is nu ook een aspirant WIS.

gr,
Hans Mennink

Was je standpartner Lucien ook niet aan het fotograferen? Ik ben wel benieuwd hoe verlopen ik er bij liep die dag…

Zonder Henrik, maar met bunny :smiley: :smiley:

Let op hoe niemand oog heeft voor 't arme meisje, en enkel verlekkerd naar de horloges staat te kijken; Hoezo vreemd die horlogefreaks? :smiley: :smiley:

Groet,
Paul

Re: Foto van de Rikketik beurs: Ongecensureerd! (tu)

Nivelacuso, Ik heb jouw ook gezien bij de Rikketik… Ik was mee met Ruud Kuiper van Clockwise.

Dat jongetje dat je onder de arm van die mevouw ziet is Nivelacuso jr he Geert? Niet die mevrouw… :smiley:

Is dat DE horlogeriebeurs in Houten ? vraagt mijn vrouw, jjjaaa schatteke :smiley:

Hier nog een foto van Henrik en Hans , spijtig , bunny was juist naar het toilet.

Ik kan zien dat ik griep had zeg! En weer eens ongeschoren.
En m’n haar door de war. Maar ik kwam dan ook net van het toilet.

Prachtig gedaan Paul (tu)

gr,
Hans Mennink

Wel je handen gewassen he op het toilet…

Wie gaat er nou ongeschoren en ongekamd naar een horloge beurs.

Je weet toch van te voren dat Hans er met zijn Bunnies is. :D:D Je moet wel een beetje gelikt (!?) op de foto staan met die bunnies :wink:

Ik zie wel meer op de foto Hendrik…

dat je je masterpies op het toilet heb achter gelaten, en je gangreserve staat op 0…

Ha Raymond, dan hebben we elkaar inderdaad heel eventjes getroffen. Volgende keer maar eens wat langer bijpraten…

gr,
Hans Mennink