Foto van je horloge tijdens het sporten 🚴🏼‍♂️🏃‍♀️

Zelf ben ik een fervent sporter, maar draag ik niet graag een sporthorloge. Als alternatief loop ik gewoon met Strava op mijn mobiel, en fiets ik met een Garmin fiets-GPS. Dan is er dus plaats voor een leuk horloge dat tegen een stootje (en best wat water/ zweet :sweat_drops: ) kan! Dit is bij mij lang een Seiko 5 sports (ref. SRPE53K1) geweest, die nu plaats geruimd heeft voor een SKX013. Zonet even een foto gemaakt tijdens het fietsen (sorry, niet veilig, I know :wink:). Met de volle zon erop blinkt de bezel lekker, het is dus geen photoshop.

Hebben jullie ook zo’n horloge? Drop gerust een foto. Ik ben benieuwd.

Groetjes,
Seamaster95

9 likes

Draag hem eigenlijk niet tijdens het sporten :shushing_face:

5 likes

Ik draag tijdens het sporten geen horloge.

6 likes

Alleen een sport horloge.

1 like


Misschien niet ideaal. Maar omdat ik niet zonder horloge kan draag ik deze 20 jaar oude Wenger bij het tennissen

2 likes

Screenshot_20220517-210325_Samsung Internet

5 likes

Voor cardio (MTB, hardlopen en zwemmen) gebruik ik een Garmin Fenix.

I :heart: Garmin.

3 likes

Ik sport niet (behalve wandelen), dus ik draag gewoon wat me toevallig beviel die ochtend. Dat niet alle horloges tegen sporten kunnen, bewijst maar weer eens hoe slecht sporten is.

9 likes

Dat je van roken eerder doodgaat, laat zien dat je met roken geld kunt besparen

9 likes

Poeh ff’tjes terug dat ik echt een horloge omhad met het sporten. Meestal klik ik mijn Garmin forerunner op de fiets. Dus iets langer geleden, toen het nog fris aan de handjes was :sweat_smile:

3 likes

Inderdaad. Jij snapt het.

4 likes

Binnenkant van de horlogedoos

2 likes

Ik dacht dat je aan nachtsporten deed. Anders even NSFW topic’je opengooien :grinning_face_with_smiling_eyes:

Sporten in het algemeen en fietsen in het bijzonder gebeurt zonder horloge of met de Garmin. Die kan meer aan dan ik en dat geeft een prettig gevoel.

4 likes

Garmin Edge op het racefiets stuur en niks om de pols want dat vind ik niet comfortabel met alle trillingen van het stuur. Dit is wel echt de enige uitzondering dat ik geen horloge draag…

3 likes

Wilde een foto plaatsen tijdens de sex, maar iets zei me dat het toch niet gewaardeerd zou worden.

Dus helaas.


Oris Aquis, of een SKX bij elke training. Bij ongeveer 90 van de 100 oefeningen geen enkel probleem.

Zit niet in de weg, voel het niet, en je moet wel heel zwaar motorisch in de war zijn wil je bij een dumbbell press je horloge verneuken :man_shrugging:t4:

6 likes

Sporten is bij mij wandelen (en op de crosstrainer als ik weer eens zin heb).
Ik had een Apple Watch maar die fungeerde alleen nog als wekker sinds een paar jaar geleden de mechanische horloges gekte weer terug kwam (daarvóór bleven de horloges in de box en droeg ik alleen nog de AW. What was I thinking).
Maar die heb ik verkocht en ik heb nu een Garmin Vivosmart 5. Toch de afstanden meten, meldingen binnen krijgen en zo voorts, maar het lijkt op een armband. Dus kan aan de andere pols gewoon een mooi horloge en zie ik er niet uit als een of andere dwaas met twee horloges om z’n polsen :joy:

5 likes

Tijdens trail runs gebruikte ik de mud master gwg1000. Het kompas daarvan bleek zo onleesbaar en onhandig te activeren (3x drukken oid). Zelfs het geïmproviseerde kleine kompas je hielp niet😉. Ik ben toe over gegaan op een rangeman gw9400… Hoewel het window kleiner is, toch betere oriëntatie!

1 like

Moet lukken bij een kettlebell clean&jerk :rofl:

2 likes