Op het forum heb ik al dan niet via links de fotobox-techniek leren kennen. In het kort: doos met uitgeknipte zijkanten die bedekt zijn met doorschijnend papier, lampen ervoor, mooi achtergrondje en je hebt mooie foto’s zonder spiegeling. Goede methode om horloges te fotograferen. Wilde net gaan knutselen tot ik in de Kruidvatfolder een kant en klaar fotostudiootje zag incl. 2 lampen op statiefjes, fotostandaard, tas, makkelijk en supersnel in elkaar te zetten box van 40 cm bij 40 cm, 4 kleuren achtergrond. Dat alles voor € 34,95. Prima ding. Aanrader!
Frank
Dit is de link op de site, daar heb ik hem zondag besteld en vandaag had ik hem in huis.Ben je wel € 6,95 extra kwijt, maar hij is wel erg mooi moet ik zeggen.
Je moet inderdaad geluk hebben dat het filiaal dat je bezoekt de fotostudio nog heeft. Meestal laten ze ze wel liggen tot ze op zijn. Gewoon eens bij een ander Kruidvat binnen vallen of bestellen via bovengenoemde link. De foto komt overeen met de werkelijkheid. Lijkt wel een Ebay-advertentie, die laatste zin…