FotoBox

Beste Forumleden,

Op het forum heb ik al dan niet via links de fotobox-techniek leren kennen. In het kort: doos met uitgeknipte zijkanten die bedekt zijn met doorschijnend papier, lampen ervoor, mooi achtergrondje en je hebt mooie foto’s zonder spiegeling. Goede methode om horloges te fotograferen. Wilde net gaan knutselen tot ik in de Kruidvatfolder een kant en klaar fotostudiootje zag incl. 2 lampen op statiefjes, fotostandaard, tas, makkelijk en supersnel in elkaar te zetten box van 40 cm bij 40 cm, 4 kleuren achtergrond. Dat alles voor € 34,95. Prima ding. Aanrader!
Frank

Allen daarheen!
Naar het Kruidvat! :wink:

hmm, hier staattie niet in het krantje, ook niet op de internetfolder.

heb je een link of zo?

wellicht kun je ons een foto ervan laten zien? ben wel benieuwd

Er is al weer een nieuw krantje helaas
In de buurt van Haarlem was er nog maar één te vinden, die heeft m’n broer voor mij gekocht :slight_smile:

Ook regelmatig te koop bij Office Center.

hans

http://internetvoordeel.kruidvat.nl/documentviewer.html?sDocName=pageProduct&ProdID=36401&PHPSESSID=6j3r4ktdq248rntkng374n1co0

Dit is de link op de site, daar heb ik hem zondag besteld en vandaag had ik hem in huis.Ben je wel € 6,95 extra kwijt, maar hij is wel erg mooi moet ik zeggen.

Je moet inderdaad geluk hebben dat het filiaal dat je bezoekt de fotostudio nog heeft. Meestal laten ze ze wel liggen tot ze op zijn. Gewoon eens bij een ander Kruidvat binnen vallen of bestellen via bovengenoemde link. De foto komt overeen met de werkelijkheid. Lijkt wel een Ebay-advertentie, die laatste zin…

Grt, Frank

het is absoluut een mooi setje ja, ook handig meenemen mocht je dat willen. Dit weekend eens even goed uitgebreid gaan test.

groet, Marco

Thanx 4 de link.
Ik heb hem gelijk besteld !!

Bas

Wie kan me aan een fotobox helpen, ben er namelijk naar op zoek!

Genesis