Je hebt geen “no homo” gezegd hé.

Killer claims his life sentence is served because he briefly died
He argued he should be free because his heart briefly stopped, but Iowa judges are not convinced.
Je hebt geen “no homo” gezegd hé.
Dan verwijder ik m’n inzending en zoek men het hier maar lekker uit.
Geintje zeker? Je gaat toch niet zeggen dat je echt zo’n slechte verliezer ben? Wat een ophef om niks.
Ik vindt allemaal mooi. Het gaat mij om de fun hoor En het idee van C is briljant. Love it!
Maar als je PS toestaat is dat eigenlijk niet fair voor de mensen die niet zo goed kunnen Photoshoppen als Colnago (en ikzelf… ik heb geen PS gebruikt overigens).
Maar als je PS toestaat is dat eigenlijk niet fair voor de mensen die niet zo goed kunnen Photoshoppen als Colnago
Dat was wel de insteek van de regel.
Maar ik bemoei me er niet meer mee.
Maar als je PS toestaat is dat eigenlijk niet fair voor de mensen die niet zo goed kunnen Photoshoppen
Nja. En als je macrolenzen toelaat, etc, etc, etc. Een fotoleraar zei me ooit dat Photoshop hoogstens een goeie foto beter kan maken, nooit een slechte goed. En een goeie foto maken is 95% talent+inspiratie en 5% uitrusting.
heeft ie die selfie stick
Ken je de zelfontspanner?
(Wellicht hier niet gebruikt, maar een foto waar je zelf opstaat (anders dan de selfie) is niet per definitie door iemand anders gemaakt)
De bijdrage van genoemde vriendin kan heel goed beperkt zijn tot het zeer goed draperen van het laken.
goed draperen van het laken
En het mooi wit wassen natuurlijk
Ik dacht altijd, dood is dood. =
Dat het nog zoveel discussie kan geven!!
Het leuke is dat de organisator bepaald of die wel of niet door mag gaan en wij daarna in de stemronde nog eens je genoegen of ongenoegen mag uiten door wel of geen stem uit te brengen.
Mooi democratisch toch?
dood is dood.
=
Nou, dat is niet altijd zo.
In de VS is een keer een ter dood veroordeelde geëxecuteerd en overleden. Door een arts dood verklaard en toen stond ie toch weer op.
Spande daarna een rechtszaak aan omdat naar zijn mening z’n straf erop zat omdat ie toch echt dood is geweest en hij vrij gelaten moest worden.
Extra kudos voor degene die het artikel of de YouTube video voor me kan vinden
Komen niet zoveel plaatjes meer bij???
Niet hetzelfde als de executie wat jij zei, maar enigszins dezelfde strekking.
He argued he should be free because his heart briefly stopped, but Iowa judges are not convinced.
De jury zal het wel tot een bijna dood ervaring rekenen. En dat was niet de straf.
Als het controversieel begint te worden komt ze boel hier weer tot bloei. Het is uiteindelijk de ondankbare taak van @SpringDrive om een selectie te maken. En dat doe je toch nooit goed, heb 2 keer een fotowedstrijd mogen organiseren, en beide keren diverse “teleurgestelde” mensen in de priveberichten. Een ultralight versie van wat een politicus over zich heen krijgt.
heb 2 keer een fotowedstrijd mogen organiseren, en beide keren diverse “teleurgestelde” mensen in de priveberichten
Serieus? Ha.
Een ultralight versie van wat een politicus over zich heen krijgt
En dan zonder geld te kunnen zuigen uit de samenleving die je voor de belangen van je sponsors om zeep helpt. Schandalig.
Komen niet zoveel plaatjes meer bij???
Het effect van keiharde kandidaat-winnaars te zien bij de eerste inzendingen gok ik
en beide keren diverse “teleurgestelde” mensen in de priveberichten. Een ultralight versie van wat een politicus over zich heen krijgt.
Wat triest.
ik ben meer een volger dan een actieve speler van dit topic,
en ik krijg de indruk dat er niet echt veel meer fantasierijke inzendingen zullen komen,
of zie ik het verkeerd?
Ik heb tijd over …
De dood is eerlijk gezegd best een vreemde foto challenge