Fotocompetitie: De organisatie: nieuw thema is live!

Klopt, de performance is bedroevend de laatste tijd. Zou best over gecommuniceerd mogen worden door de mods.

Hoho pocketshot aan kop! Stemmingmakerij!

2 likes

41/41

Net nog een stem uitgebracht :smirk:

3 likes

Bij een gelijkspel mag ik mijn dictatoriale lusten botvieren.

3 likes

Minstens een keer per dag Bad Gateway de laatste weken.

Ik sluit me hier bij aan, zeer irritant om steeds naar dat draaiende cirkeltje te moeten staren.

Hmmm, nergens last van hiero.

En ze staan online. Thema is herfst…

4 likes

Ik wil even melden dat ik de fotocompetitie heel leuk vind!

Maar beetje vooruitdenkend vraag ik me af of ik te weinig fantasie heb als ik denk dat we vrij snel door de toegankelijke thema’s heen zijn.

Heel leuk maar (te) weinig toegankelijk zou bv zijn horloges en: waterskieën, tijdens parachutespringen, mijn weekend op antarctica, mijn intitiatierite bij de Maori, tijdens een vuurgevecht etc. :grinning:
Te saai zou zijn bv horloges en: stopcontacten, deurklinken, patat, mijn spijkerbroeken… :thinking:

Het is een beetje lastig om daar tussenin te blijven.

1 like

Deze zijn sowieso lastig als je niet uit je archief mag plaatsen.
Zijn weinig leden, denk ik, die dit precies in de themaweek meemaken.
En het moet recent zijn, is besloten.

Er is nog genoeg te doen hoor. Ik wil de volgende ronde makkelijker maken door pocket shots te doen. Dan hoeft niet iedereen het bos in om eikeltjes te zoeken. Op die manier wisselen we het even af. Maar er is nog zat. Bijvoorbeeld schoenen, fruit, boeken, winkels etcetera…

1 like

Precies, had jij nou ook toevallig al die spannende dingen die ik noemde net vorige week gedaan. :upside_down:

1 like

Hoef je niet altijd voor naar het bos hoor!

1 like

Thema voor volgende ronde :grin: Eikels…

1 like

Tja, botst met recent.
Is er eigenlijk een definitie vastgesteld van “recent” na de laatste poll?

Nee. Maar nogmaals. We kunnen recent ook een beetje loslaten en het per thema een beetje bekijken…

Man …dat is nog de enige reden waarom ik de deur uitga
en nou neem je me dat ook nog af :frowning: ik stond net in de startblokken om met m’n rietenmandje en wandelschoenen het bos in te gaan opzoek naar dennenappels parelhoenders dorre bladeren en paddestoelen.

2 likes

Gerard :joy:

Mag je meerdere likes uitdelen? Ik kan dat zo snel niet vinden.

Tuurlijk, je kunt gewoon experimenteren en per week gaan bekijken. Moet iedereen wel goed de OP steeds lezen maar daar went men ook wel aan.