ja ik zou er geen strenge exercitie van willen maken. Moet wel leuk blijven. Zodra je teveel regels gaat hanteren moet je ook controleren en daar heb ik geen tijd voor.
Ja geen probleem…
Gewoon de pol negeren ? jij durft
Bevalt je we wel hè, dat dictatoriale.
Pragmatisch eerder. Ik snap wel dat met een thema als herfst het wel lastig kan zijn om nieuw werk te makenin korte tijd. Met pocket shots is dat makkelijker. Ik had die 2 thema’s zelf liever andersom gezien omdat volgende week het herfstvakantie is en mensen veelal wat meer tijd hebben maar de poll was duidelijk. Het thema is herfst.
Blijft erg leuk deze competitie. Moet ook eens hiervoor op pad gaan!
Kan altijd ook erg goed genieten van de foto competitie op instagram! Van @sickwatchchallenge https://www.instagram.com/sickwatchchallenge/
Ik pak deze week zelf even een thema als jullie het niet erg vinden… Maandag reis ik af naar Suriname dus de telling van de likes zal nog steeds op zaterdag plaats vinden maar waarschijnlijk als jullie allemaal al slapen Ondanks een drukke periode komende tijd wil ik deze competitie wel door laten gaan.
Het is mij niet meer gelukt om de topics aan te maken en ik ga zo vliegen. Thema is pocketshots. Wellicht wil iemand anders even de topics aanmaken? En anders maak ik ze aan zodra ik in Suriname ben en gesettled ben.
hoeft allemaal niet in zo’n hoog tempo,
de komende jaren zullen we nog wel genoeg pockets in onze kleding hebben,
( of er wat in zit is een 2e ) goeie reis !
Op een rustige vlucht en succes, proost!
Ik dacht dat jij er warmpjes bij zat maar dat valt wel mee dus. Of is het in Brabant een stuk kouder?
behoorlijk koud , reed net door Tilburg … kom ik dit tegen
Niet helemaal scherp
Agree.
Maar het topic bestaat nog niet dus kan nog wat testen van te voren
Ik ben gisteren al wezen testen dus van mij mag het topic wel open gaan
Foto’s maken in het donker lukt niet… Fotoshoppen eindigt in fouteshop. Dus we stoppen ermee voor vandaag
De competitie gaat zo beginnen dus knutsel nog maar even.
In het donker kun je juist hele leuke dingen doen, beetje creatief met verschillende lichtbronnen omgaan.