Fotocompetitie: De organisatie: nieuw thema is live!

Mweh… Mijn m4/3 camera houdt niet van hoge iso’s.
Ik heb wel een leuk idee… Alleen moet dat overdag… eens kijken of dat nog gaat lukken deze week…

Als je een lamp gebruikt en het onderwerp goed belicht heb je helemaal geen extreem hoge ISO nodig. Ik ben gisteravond gaan experimenteren in het pikkedonker met een Mood Light lamp en kwam daarmee op ISO 1600 uit, bij een diafragma van f/6.3. De ISO had achteraf gezien nog wel lager gekund want ik zat op een sluitertijd van 1/125 op een 40mm objectief.

1 like

@anon50762135EV gaat de topics even aanmaken tot ik gesetteld ben in Paramaribo…

1 like

hier idem. Ben grootverbruiker en heb HF regelmatig openstaan, maar minimaal 1 keer per dag ook hier een Bad Gateway.

Mag toch wel een keer opgelost worden lijkt me

Los van de eeuwige cirkeltjes, hier nu meerdere malen per dag 502 Bad Gateway. :grimacing: @moderators

1 like

jah hier ook, het blijft maar … :tired_face:

+1!

De “horlogeforumexperience” is dramatisch slecht op het ogenblik.

1 like

Roept u maar!!

• Sneakers
  • Fruit
  • Dieren

0 stemmers

1 like

Thema gaat Sneakers worden voor de komende week. Gezien het tijdsverschil en omdat ik nog wat heen en weer verhuis in Suriname zou ik @anon50762135EV willen vragen zondag de twee topics aan te maken :wink: Lukt dat niet dan doe ik ze zelf maar dat is dan laat.

2 likes

En ze staan er weer…

Toch te druk in Suriname op het moment en het tijdsverschil helpt ook niet echt mee. Ik ben dus weinig op het forum. Ik heb @anon50762135EV gevraagd om eventjes de wedstrijden te coördineren en die vond dit geen probleem :slight_smile:

2 likes

ga ik doen!

3 likes

Ik lees wel mee hoor maar dat is meestal als jullie al slapen. Zodra ik hier ritme en structuur heb gevonden heb ik vanzelf weer meer tijd voor het forum.

2 likes

Thema voor de nieuwe week!!! Wie heeft ideetjes. Ik dacht zelf aan regen, wristshot, voedsel, drank… Kom op met de opties en er komt nog een snelle poll…

2 likes

Op dit moment denk ik vooral aan bier, maar kan aan mij liggen :upside_down:

1 like

Opnieuw? :wink: Een pocket shot maar dan buiten de broekzak? :joy:

Je hebt nog genoeg thema’s:

Zwart/wit
Kleuren
Water
Licht
Dieren
Industrieel
Natuur