Is een thema ‘orientaalse kranten’ al aan de beurt geweest?
Horror / Halloween
Dat worden veel selfies.
Haha. Oh ja, niet aan gedacht
Maar zo kan echt iedereen meedoen
Halloween is wel cool natuurlijk
landleven
city life
verval
humor
structuren
sport
vakwerk
dieren
abstract
water
reizen
actie
Halloween lijkt me ook heel geschikt voor leuke foto’s!
Met dank voor alle input voor thema’s, gelukkig hebben we nog heel wat ronden te gaan dus we kunnen even vooruit met alle tips
Poll voor deze ronde dan maar? Halloween is een toepasselijk topic maar of iedereen zo 123 een uitgehakte pompoen of een eng uitgedoste echtgenote voor handen heeft is nog maar de vraag.
Zegt u het maar!
Poll: Welk thema wordt het volgende fotocompetitie thema?
Ook een poll maken? Klik hier
En sneaker de winnaar is… @Rmen9 flikt het weer! na de Speedy pocketshot is ook de sneakershow zijn prooi!
Gefeliciteerd, ook namens Sjoerd @ChowMonkey die momenteel in een nachtclub probeert een fles Ardbeg binnen een half uur soldaat te maken.
De tweede plek was voor Onno @Windhund die lang aan kop ging maar toch werd ingehaald door @Rmen9 (ik ken het gevoel Onno…) maar omdat het een close call was en ie zo mooi is, ook jouw foto nog even op het podium.
als je de categorie kranten en tijdschriften uitbreid tot kranten tijdschriften en boeken ??
Thema Fout! Lijkt me leuk om te zien welke foute horloges iedereen heeft… Dus kom maar op met de roze bandjes, de diamanten en de gouden tanden van de SRP313…
Ik kan het niet meer aanpassen in de poll maar boeken telt ook
Morgen om 18.45 uur zal ik de uitslag ter harte nemen en de nieuwe topics aanmaken.
Nog een uurtje stemmen dames
T is al duidelijk
haha inderdaad, ik zal de boel aanslingeren
Dan ben ik erg benieuwd naar je bijdrage David. Over een kwartier kun je los!
Het volgende thema is “Bier”. Niet democratisch gekozen door een poll, maar ik zie zo veel bierfoto’s langskomen dat me dit een uitstekend foto thema lijkt. Bovendien was het me gisteravond ontschoten om een polletje aan te maken