Foto's C3GWT Krentenbol

Hallo,

Na lang wikken en wegen heb ik besloten om de Christopher Ward C3GWT te kopen, ik heb deze zondag besteld en direct kreeg ik een mailtje dat ze hem zo snel mogelijk zouden versturen. Na ongeduldig gewacht te hebben, kwam ik vrijdag thuis uit school en hoorde ik van mijn vader dat er een pakje voor me was binnengekomen en ja hoor, na gretig uitpakken kon ik de buit bekijken. Vanavond heeft mijn vader er prachtige foto’s van gemaakt, dus ik zal ze gelijk met jullie delen :

In het doosje :

Op het kussentje :

Voorkant :

En hij heeft natuurlijk ook een achterkant :

Ook nog een polsfoto :

Het is een 40mm, ik vind zelf dat het ook niet veel meer moet zijn voor een 15-jarigen pols :wink:

Ik ben zeer content met dit horloge, hij ziet er prachtig uit, mooi met leren bandje en de service van Christopher Ward was snel en correct. Het is wel even wennen dat de grote secondewijzer voor de stopwatch is en dat de kleine rechtsbovenin draait, soms denk ik nmlk. dat hij stil staat :smiley: Hij loopt erg secuur en het voelt allemaal degelijk aan, ik vind de sluiting vooral zo mooi.
Ik zou hem absoluut aanraden en ik denk dat ik er nog heel veel plezier van zal beleven.

Met vriendelijke groet,

Krentenbol

Da’s niet mis. Een heel stijlvol horloge (tu)

Veel plezier ermee,

Martin

Prachtig gewoon kun je lekker van genieten onder het genot van een krentenbol…;)(tu)

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst hier zul je zeker veel plezier van hebben en ik kan het weten;)

gr Pieter

Mooi hoor, ik heb hier ook ooit nog eens over nagedacht.

Gefeliciteerd met de aanwinst(tu) Ziet er prachtig uit, net als de foto’s!
Veel draag- en kijkplezier:~

Mijn beste,

Krentenbol, van harte gefeliciteerd met deze nieuwe verworvenheid.

Een bijzonder stijlvol horloge, met een grandeur ‘avant la lettre’. In het bijzonder de elegante wijzers, de verdiept liggende subdials en de grotere cijfers; 3,6,9, en 12, maken van dit horloge een horloge “voorbeeldig in zijn soort met blijvend gezag”.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit bekoorlijke horloge.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Hallo Krentenbol,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Een heel net en stijlvol horloge:~

Ik wens je er veel plezier mee.

Met vriendelijke groet,

Herman

Mooi horloge! (tu) Je pols kan 'm prima hebben!
Geniet van deze mooie, nieuwe aanwinst!

Hartstikke bedankt voor alle lovende reacties, ik ben er ook erg blij mee :slight_smile:

Mooi horloge hoor Krentenbol. Vooral voor jou leeftijd blink je met dit horloge uit. Ondanks mijn afkeur op goud, vind ik het er allemaal mooi en degelijk uitzien.

Is het trouwens een quartz of automaat?

gefeliciteerd met je klassieke brit! Hoe kom je tot de keuze voor dit horloge als 15jarige? Vanwaar deze keuze?

Een heel mooi exemplaar hoor. Met nog een heel horlogeleven voor je ben ik benieuwd wat je allemaal nog meer voor moois gaat aanschaffen. Deze is in ieder geval binnen. (tu)

Mooie klok én foto’s :smiley:

Het is een Quartz, Rogier.

@ hharry : Ik wilde na de aanschaf van mijn twee Seiko 5-jes een wat meer stijlvoller horloge. De stijl van Christopher Ward sprak me gelijk aan, dat elegante Britse. Mijn must was een leren bandje, en deze zat ook bij de Christopher Ward inbegrepen. De keuze was dus snel gemaakt, hoewel ik nog een tijd zat te wikken en wegen over de aanschaf, vanwege de relatief hoge prijs voor een 15-jarige.
Maar zoals je ziet heb ik de keuze toch gemaakt en ik ben er ontzettend blij mee :slight_smile:

Leuk dat een 15 jarige al met het horlogevirus besmet is, dat is goed voor de hobby. Gefeliciteerd met je aanwinst, CW is tenminste een heel eigen merk en het ontwerp is mooi!