Foto's collectie

bij deze een paar foto’s van mijn collectie. het zijn tot nu toe alleen nog maar quartz horloge’s. maar wat niet is kan nog komen.

guess

dolce & gabbana

marc ecko

marc ecko

marc ecko

marc ecko

marc ecko

en één van alle marc ecko’s bij elkaar

groetjes nelleke.

Bling Bling Bling…
Diamonds are a girls best friend…:wink:

inderdaad :wink:

Geen last met verliezen van steentjes?

nee dat valt gelukkig mee.

mazzel, want dat kan sms echt een ramp zijn, zeker bij zo’n D&G model

ja het is inderdaad erg vervelend als er een steentje uit is.
(maar de D&G moest iets kleiner gemaakt worden en dus had ik wat steentjes over / extra. deze heb ik er zelf ingezet als er weer eens eentje uit was.)

leuke collectie,
er zullen vast nog wel meer volgen.
wie weet krijg je ook het virus van automatische horloges te pakken.
gr oscar

Heel leuk Nelleke, veel Bling bling idd, maar goed, met een zonnebril op straalt het niet zo in je ogen denk ik. :wink: :smiley:

En dat er vanzelf wat meer mechanische komen… dat komt wel goed, hoe gaat het trouwens met je Meistersinger? Komt die er nog of is dat plan van de baan? :slight_smile:

dat virus is zich inderdaad aan het ontwikkelen.
hoe meer mooie (automatische) horloges ik hier zie, hoe liever ik er één wil aanschaffen.
de volgende word dan ook geen quartz meer.

die komt er zeker nog.
ik heb er ook al één op het oog, namelijk :

Die is heel mooi! Heb je ze al gepast/bekeken? Afijn, succes met het voorwerk, de voorpret is immers minstens zo leuk als de aanschaf! (tu)

ja ik heb hem al om gehad.
t was wel even wennen (t is een vrij simpel horloge vergeleken met de rest die ik heb) maar k wil hem erg graag hebben. dus die komt er wel.

Je Collectie ziet er oogverblindend uit, veel plezier ermee. “Diamonds Are Forever”

Orologio Signaturis Temporis.

Op de Engelse Meistersinger site kan je overigens een leuke samenstelling maken;

http://www.meistersinger.co.uk/watchselector.htm

Bling bling vindt ik wel leuk…ik heb op mijn Ocean Star van Mido ook brillantjes op de indexen…best mooi die schittering…
Fraaie collectie…maar inderdaad…doe er eens een mechanische bij!