Foto's en review thewatchsteward bandje

Vandaag heb ik mijn Raw Denim 22mm band van thewatchsteward mogen ontvangen en hierbij een korte impressie.
Ik heb nato’s en zulu’s altijd wel leuk gevonden maar verkocht ze altijd weer snel omdat een horloge altijd wat los van de pols komt doordat de band achter de kast doorloopt. Niets voor mij dus.

Laatst zag ik echter op instagram wat plaatjes langskomen van een nieuw soort band waarbij dit dus niet het geval is. Meteen maar proberen :slight_smile: en hierbij het resultaat:

Het bandje ziet er mooi afgewerkt uit en zit erg goed. Ook het metallic effect van deze Raw Denim vind ik erg geslaagd. Er zit rek in het bandje maar niet te veel.
Wel is het een beetje gedoe om de band om en af te doen. De sluiting en het versteldingetje (:rofl: ) kunnen dan tegen de kast gaan en dat heb ik liever niet. Met je vingers tussen deze twee metalen delen en de kast lukt het redelijk. Het is wel een beetje pielen :sweat_smile:

Anyway, ik ben erg tevreden met dit bandje en zal er meerdere bestellen zodra ze ook de 20mm versie hebben en nog wat andere kleuren kunnen leveren dan de drie blauwe en drie groene die ze nu hebben.

Video die laat zien hoe de band om de pols gaat:

Video van het bandje op de Turtle

Dan nog als toegift een foto van het meegeleverede Seiko petje.

22 likes

Ziet er netjes uit!

1 like

Ziet er gaaf uit!

1 like

Mijn beste,

Een aanlokkelijke horlogeband!!
Ziet er bijzonder goed uit en zo te lezen comfortabel!!
Dank voor het delen en veel draag-plezier!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Ziet er best goed uit, beter dan een Nato. Maar die sluiting lijkt me zo op het oog echt niet fijn.

1 like

De sluiting is prima en weer eens wat anders :blush:. Je hebt er in ieder geval geen last van omdat de band er ook onder loopt.

Dat is te zien, en het is zeker niet lelijk. Maar ik doelde op het vast en losmaken.

1 like

Heb er ook twee opkomst leuke review.

1 like

Netjes! :ok_hand:
Qua uitstraling wel een beetje hetzelfde als de Erika’s als ik het zo zie?!

Ook hetzelfde… :wink:

1 like

Ik vind de prominente merknaam nogal storend. Verder wel aardige kleuren en ze zien er stoer uit. Het werd tijd dat er wat goedkopere alternatieven komen voor Erika’s bsndjes,

1 like

De pet is vet!

2 likes

Hommages? :joy: …ûh het zal aan mij liggen, maar die 50 euro die Erika voor de bandjes vraagt vind ik persoonlijk niet te veel. Kwaliteit mag van mij best iets meer kosten dan het gemiddelde nato wannabe bandje van een tientje ofzo. Het mag allemaal goedkoper, tuurlijk, maar ik ben wel bereid het ervoor te betalen. :slight_smile:

Ahum… :rofl:


kijk eens naar de 3e manier om een Nato om te doen
2 likes

Leuk om te lezen, dankje voor het delen! De band ziet er inderdaad mooi en degelijk uit.

1 like

Die 3e optie (down under) is idd erg comfortabel en bijkomend voordeel is dat er maar 1 laag stof tussen pols en horloge zit ipv 2 lagen, dus zit ie wat lager.

1 like