Foto's gezocht

Hallo horlogeliefhebbers,

Ben op zoek naar meer foto’s van dit model.

Het liefst live foto’s zoals een wristshot etc.

Alvast bedankt,

Hier heb je er al een paar …

2 likes

Wow hoeveel kost zo een horloge?

1 like

Gewoon rechts onderin

Geen dank :+1:

https://www.google.nl/search?q=rolex+day+date+white+gold&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjk9rLC3__hAhUNbFAKHVmVAYsQ_AUIDigB&biw=1366&bih=590

3 likes

3 likes

Zo, dat is een flink cadeautje voor de vrouw. Zij is vast lief geweest.

4 likes

Jaa want het barst hier van de Day Date modellen :see_no_evil:

@Warroo

Kan ook een link zijn van een andere website/forum waar dit model getoond wordt. Staat nergens dat het perse van hier moet.

Kan echt geen in real life foto’s vinden van de diamond dial met de 2 emerald baguette’s.

Wel een filmpje, maar deze heeft geen fluted bezel en is van platina in plaats van witgoud.

Groeten,

Noel.

1 like

Kijk hier heb ik wat aan een mooie video/review bedankt :+1:t4:

1 like

Real life foto’s, zit nog in de stickers.

2 likes

Pracht klok! Ben je op zoek naar alleen de foto’s of heb je ook plannen met het horloge zelf?

1 like

Heb een bestelling geplaatst bij een AD voor een datejust maar helaas tot op heden niks van vernomen. Mocht dit niet doorgaan is de kans groot dat het door sparen wordt voor een day-date. Ook omdat het in de toekomst toch weer de volgende stap zou gaan worden. Een day-date is naar mijn mening de ultieme koning :crown:. Dit model met de groene emeralds zie je eigenlijk nooit, ook op het internet weinig plaatjes/videos van te vinden en dat maakt het voor mij extra bijzonder :blush:

Mooie sokken! :slight_smile:

ojaaa dat horloge mag er ook wel wezen :wink:

2 likes

This topic is temporarily closed for 24 hours due to a large number of community flags.