Ik zit nu een aantal maanden op het forum…en vind de plaatjes van de uiteenlopende horloges top. Het geeft een hoop inspiratie
Maar waar gaat nu eigenlijk echt de aandacht naar toe? Een mooi klokje zit vaak gevangen om een harige pols al dan niet met grijze of zwarte haren, soms zijn het echt oerwouden. Het horloge valt dan in het niet. Is hier niks aan te doen??
Als je er eenmaal op let…je wordt knettergek…
Waar zijn de dames by the way…??
Een mooi klokje zit vaak gevangen om een
harige pols al dan niet met grijze of zwarte
haren, soms zijn het echt oerwouden. Het horloge
valt dan in het niet. Is hier niks aan te doen??
Als je er eenmaal op let…je wordt
knettergek…
Waar zijn de dames by the way…??
Wat stel je voor? Verplicht armen scheren? Haren “wegfotoshoppen”?
Maar waar gaat nu eigenlijk echt de aandacht naar
toe? Een mooi klokje zit vaak gevangen om een
haren, soms zijn het echt oerwouden. Het horloge
valt dan in het niet. Is hier niks aan te doen??
Liefhebbers zien nu eenmaal graag polsplaatjes om te zien hoe het ‘valt’
Ik stoor me er niet zo aan hoor. Ik vind het juist leuk om te zien hoe een horloge wordt gedragen. En die verscheidenheid aan polsen, handen, overhemden en truien die je ziet maakt het juist persoonlijk.
edit: En voor de vrouwen moet je op het handtassenforum zijn
Helemaal mee eens ik kijk ook niet graag naar al die onsmakelijke mannepolsen.
Daarom stoor ik mij ook al enige tijd aan de “wristshots” die hier zo in de mode blijken te zijn.
Forumlid Negakinu heeft het goede initiatief getoond om naast zijn gruwelijk harige pols ook zijn vriendin in te schakelen als model voor een prachtige Vostok.
Kijk maar hier: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,1525522
Dus forumleden weest creatief met al je vriendinnen en gebruik ze eens een keer als model.
Voor de forumleden die niet beschikken over geschikt materiaal, kan ik wel iets regelen. Dus als je lekkere modellen nodig hebt voor het etaleren van je horloge verzameling, of voor andere doeleinden, dan sturen jullie mijn maar een PB-tje
Waar je maar op kan letten, ik vind een wristshot juist een goede weergave van de uistraling van een horloge om de pols. Je hebt vaak prachtige horloges maar als hij om een pols niet om aan te zien is wat heb je er dan aan. Dat je op een forum zit waar voornamelijk mannen zitten moet je maar voor lief nemen.
Trouwens die foto’s van dikke horloges met mooie vrouwen… daar zie ik graag een topic van verschijnen ;). Maar waar gaat nu eigenlijk echt de aandacht naar toe?
Maar waar gaat nu eigenlijk echt de aandacht
naar
toe? Een mooi klokje zit vaak gevangen om een
haren, soms zijn het echt oerwouden. Het
horloge
valt dan in het niet. Is hier niks aan te
doen??
Liefhebbers zien nu eenmaal graag polsplaatjes om
te zien hoe het ‘valt’
Forumlid Negakinu heeft het goede initiatief
getoond om naast zijn gruwelijk harige pols ook
zijn vriendin in te schakelen als model voor een
prachtige Vostok.
Kijk maar hier: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,1525522
Hey! Mijn pols is niet gruwelijk! Ik zal mijn vriendin vaker inzetten. Ze houdt zelf ook van horloges, ze moet alleen nog even de juiste merken ontdekken. Ze heeft nu alleen een Nixon, Vendoux en Sea-Gull.