Foto's horloges, foto's horloges, foto's horloges, foto's horloges,

Hierbij een paar (bewerkte) foto’s van de Maurice Lacroix, Oris en U-boat.

Wat een plaatjes :smiley:

Ruud

idd super foto’s

Mooie foto’s! en natuurlijk een gevarieerde collectie.

Ziet er weer netjes uti Tony. Super!

als ik er eentje mocht kiezen…dan de Oris…die is de mooiste van het stel…vind freakazooi…

vind freakazooi… Smaken verschillen…GELUKKIG (tu)

Mooie foto’s… Maurice is wonderfull !!

Zeer mooie foto’s.
Jij bent aardig thuis in de fotografielerij zie ik, welke camera gebruik je met welk objectief?

bart grand Schreef:

Zeer mooie foto’s.
Jij bent aardig thuis in de fotografielerij zie
ik, welke camera gebruik je met welk objectief?

Het zit meer in compositie en licht dan in n mooie camera. Als dit ontbreekt dan… kun je beter je foto’s door n ander laten maken. Ik vergelijk het altijd met dansen… als je wilt leren danen en je heb geen ritme gevoel kun je er beter niet aan beginnen.

Maar op je vraag terug te komen het is n Nikon D200 met Nikon 105 2.8
Is trouwens ook n mooi hobby.

Aanvulling op de foto’s. Met de U-boat heb ik geprobeerd het horloge in zijn / haar waarde te laten.
En verder niets met de foto gedaan.
Met de ML heb ik het ML boek als achtergrond gebruikt. Dus dit is niet door fotosoep gegaan. Ik heb slechts de compositie en wat kleur aan de foto gegeven.

Ook zo’n verhaal met video. iedereen wil op het rode knopje drukken vd videocamera. Wat o o dat is zo mooi.
Maar geluid is vele malen belangrijker. Als je geen geluid heb is je film / opnamen echt niet interessant.
Als er nog geluid is … ooooooooooo ik verraad mijzelf. Ik verzorg wel eens avonden bij videoclubs.
Ik kan hier uren over praten maar dat doe ik niet.

Foto en video de andere hobby dus.

HAHA, van die compo’s klopt als een bus, maar je moet wel de beschikking hebben over een mooie (mini" studio of lightbox.

Maar je hebt ze erg mooi neergezet, een compliment zowel voor jou als voor de merken van de geweldig mooie klokken!

ps ik hobby een beetje met een Canon 400D. leuke hobby he?!!

Tony, uiteraard is licht ook belangrijk, dat heb ik in de loop vd tijd ook geleerd. Maar hoe krijg jij het licht ‘effect’ zo mooi, de bepaalde lichtval, gebruik je hiervoor een soort lamp, of is dit gedaan bij zonlicht? En direct licht of indirect via een doekje of blaadje oid? Mooie hobby’s heb je zo, foto’s maken én horloge’s. :smiley: (tu)

In een soort tentje, en maandag scheen de zon volop, dus… phototime.

In een soort tentje, en maandag scheen de zon volop, dus… phototime.