“rundvunk: of nee toch niet”.
(Dan maar zo, er van uit gaande dat gifjes ook niks doen )
Ligt m dus niet aan mij.
Invoeren in de terminal wordt lastig. Ik draai HF via een snelkoppeling op mijn mobiele telefoon.
“rundvunk: of nee toch niet”.
(Dan maar zo, er van uit gaande dat gifjes ook niks doen )
Ligt m dus niet aan mij.
Invoeren in de terminal wordt lastig. Ik draai HF via een snelkoppeling op mijn mobiele telefoon.
Dat lijkt me nou altijd onverstandig advies online
nope, werkt ook niet
Heeft iemand al CCleaner geprobeerd?
Ik heb de mensen achter dh-cdn.net gepoogd te bereiken via https://www.domain-contact.org/. Mocht ik wat van ze horen, dan laat ik het hier wel weten. Mijn verwachtingen zijn erg laag.
Voor zover ik weet waren de afbeeldingen nog gehost op een server bij TransIP.
Het domein dh-cdn.net is inderdaad geregistreerd door TransIP. Maar ja, de eigenaar doet er alles aan om niet gevonden te worden :-\
probeer whois eens
Zoals gezegd, ze doen er alles aan om anoniem te blijven
Er is een reden dat beheerder en aanhang nog niet gereageerd hebben!
Dit forum ligt al 3 maanden onder een vergrootglas.
Dat is niet zo handig in de zomer met die zon
Wat zeker hun goed recht is natuurlijk maar het maakt er dingen in situaties zoals dit niet makkelijker op.
Wel intriest dat voor iets dat pretendeert een CDN te zijn, er geen hol aan monitoring aanwezig lijkt te zijn.
Dit laadt van files.s3.horlogeforum.nl
(een server -ook bij TransIP- die het dan wél weer doet). Gezien de structuur van de URL db9961
, met name) lijkt het er toch heel sterk op dat dh-cdn.net door dezelfde persoon beheert word.
Zojuist ontvingen we een mail van ene Menno. Menno, hartelijk dank voor je melding.
Er was aan onze zijde een grove misconfiguratie en die was dermate grof dat onze monitoring niet merkte dat er iets mis was.
Daarnaast hebben wij de mail notificaties op dit gebruikersaccount uitgeschakeld vanwege de grote hoeveelheid onzin waarbij we getagged werden.
Aan iedereen: excuses.
En we gaan ook de monitoring aanpassen.