Zoals gezegd, ze doen er alles aan om anoniem te blijven
Er is een reden dat beheerder en aanhang nog niet gereageerd hebben!
Dit forum ligt al 3 maanden onder een vergrootglas.
Dat is niet zo handig in de zomer met die zon
Wat zeker hun goed recht is natuurlijk maar het maakt er dingen in situaties zoals dit niet makkelijker op.
Wel intriest dat voor iets dat pretendeert een CDN te zijn, er geen hol aan monitoring aanwezig lijkt te zijn.
Dit laadt van files.s3.horlogeforum.nl
(een server -ook bij TransIP- die het dan wél weer doet). Gezien de structuur van de URL db9961
, met name) lijkt het er toch heel sterk op dat dh-cdn.net door dezelfde persoon beheert word.
Zojuist ontvingen we een mail van ene Menno. Menno, hartelijk dank voor je melding.
Er was aan onze zijde een grove misconfiguratie en die was dermate grof dat onze monitoring niet merkte dat er iets mis was.
Daarnaast hebben wij de mail notificaties op dit gebruikersaccount uitgeschakeld vanwege de grote hoeveelheid onzin waarbij we getagged werden.
Aan iedereen: excuses.
En we gaan ook de monitoring aanpassen.
Dan werkt dit kennelijk toch \o/
Ik zal ook de mail notificaties op dit account weer inschakelen, waarbij ik wel aangeef dat als we weer overspoeld worden met onzin, ze weer uitgaan.
graag want ik had jullie ruim geleden hierover getagged
Ja of wellicht toch iets van mailadressen of telefoonnummers dat op z’n minst moderators jullie kunnen bereiken?
Ik heb zojuist ons support adres met Junior gedeeld. Jur en Henrik weten ons ook te vinden.
Eigenlijk hoeft alleen @junior een berichtje te kunnen sturen. Ik snap dat je geen zin hebt in al die tags als professionele partij
Topic mag op slot wat mij betreft
Nou niet alleen @junior. We zijn met meerdere hè …
Ik ben van alle moderators wel een van de weinige die vaak online is. In dit geval had ik wel ook een privébericht gestuurd, maar die kwam dus niet door omdat de alerts uitgezet waren. Dat is inmiddels hersteld.
Dank je wel Menno en @communiteq!
HF leeft weer…