foto's laden niet of sporadisch?

Seiko Grand Quarts
Witte wijzerplaat, day date, zwarte wijzers. stalen kast en band.
Hier en daar een klein krasje maar glas is kras vrij.

Met een beetje beeld denken komen we wel een eind. :yum:

3 likes

Ik heb dit probleem op mijn werk laptop gek genoeg al langer. Ene keer willen ze wel laden en andere keer niet. Ligt het misschien toch niet aan m’n laptop?

Nee, het ligt aan de plaatjesserver. Dat is een andere dan de forumsoftwareserver. Kan ook aan de verbinding tussen beide liggen.

Tenzij je een excuus zoekt om een nieuwe laptop te kopen natuurlijk. In dat geval: ja het ligt hoogstwaarschijnlijk wel aan je laptop!

11 likes

Hosting issue, down of probleem met DNS of API :slight_smile:

Soms is 't denk ik niet zo erg dat plaatjes niet laden.

6 likes

Vaste prik om de 2 a 3 maanden…

3 likes

Zo is de werkdag wel heel saai zeg.

4 likes

Zelfde probleem hier, al een maand of twee. Ook op een hele snelle Linux/Firefox verbinding zonder toeters en bellen. Het euvel is ook volkomen random, sommige foto’s laden wel en andere weer niet. Of het duurt minuten voordat een foto zichtbaar is …

1 like

En gaat de @Time wel heel langzaam :sunglasses:

8 likes

Thuis zet alles altijd uit dan weer aan dat helpt vaak !

Had ik ook last van bij Rolex only maar dat maakt niet uit toch steeds dezelfde foto’s daar :laughing:

5 likes

Hier ook inmiddels de F5 knop stuk ( herladen ) :laughing:

Nada nul niks geen fotos…laden lukt niet Wie O Wie… :thinking:

1 like

Lijkt een technisch euvel bij cloudfare, de cdn provider (content delivery network).

Als je rechts klikt op een foto en je opent de link naar de foto direct in je browser, zoals deze:
https://eu5.dh-cdn.net/uploads/db9961/original/4X/0/5/9/059f99b3b4b02201ae8226e7bd177d50ba2ea16a.jpeg

Dan zie je de fout:
ā€œweb server is down - error code 521ā€
ā€œeu5.dh-cdn.net - host errorā€ is niet beschikbaar dus…

Vermoedelijk kan ook geen HF admin hier iets aan doen…

3 likes

Zijn de techneuten met vakantie?

1 like

@Communiteq is hier al iets verstandigs over te zeggen?

1 like

Waar is @junior ?

2 likes

Aan het werk… :joy::sunglasses::wink:
Geen idee waar het over gaat en nu ook geen tijd voor. Gelukkig ben ik geen systeembeheerder. :innocent:

PS @Communiteq is al getagd zie ik. Komt vast goed.

5 likes

ā€˜" Mede gezien het feit dat de fotokoppeltoestand op HF ook stuk is denk ik dat ik niet eerder dan morgen na ā€˜t werk met een eerste (foto)ervaring over de 1521 UCB ga komen. Het is niet anders.’’"

Aldus junior in het Squale only topic.

Dat wordt dus een rustige, fotoloze avond/nacht/donderdag…

5 likes

Zelfde verhaal hier … tijd voor een update :laughing:

1 like