Zou je de foto kunnen beschrijven?
Goed, ik ga wat anders doen. Want zonder plaatjes geen leven!
Tot morgen mannen.
PS Raar trouwens dat het gifje hierboven wél laadt. Nou ja genoeg mensen die het allemaal scherp in de gaten houden, zoals @Aamon die mij zelfs aanhaalt in het paniekdraadje zonder een fatsoenlijke poging om netjes te quoten. Beetje jammer.
Natuurlijk er staat een blauwe 1521 op met op de achtergrond wat bergen
Wat een commotie vandaag, hier. Allemaal alleen maar omdat geen plaatjes kunnen worden geplaatst.
Dan maar ff een selfie!
Nog nooit gezien.
Heb ik iets gemist?
Wat ik jammer vind, is dat ik ten onrechte van onfatsoenlijk gedrag wordt beschuldigd, notabene door een moderator in proeftijd.
Hier de gewraakte quote::
Gewoon mèt " aanhalingstekens" zoals het heurt bij een quote èn met verwijzing naar de betrokkene.
Daar is niets onfatsoenlijk aan!!
Tv wat is dat ?
Aiaiai, wat zijn de teentjes weer lang.
Leuk dat je dat erbij haalt, doet het altijd goed voor de bühne. Als je klachten over me hebt, @Jur is de sjef waar je moet zijn!
Ik verwijt overigens helemaal niemand “onfatsoenlijk gedrag”, gedrag is een woord wat ik helemaal niet ‘in de mond heb genomen’ en verder … let op de smiley aan het einde van de zin. Die stond er namelijk ook niet voor niks. Verder, relax man! Er is helemaal niets aan de hand. Ik verbaasde me slechts over de manier waarop ik aangehaald werd, overigens zonder me er werkelijk bij te halen. Daar kan ‘men’ ook nog wat van vinden. Dat mensen in een ander topic over je praten terwijl je er niet bij betrokken wordt, maar ik pas nu wel op met het geven van commentaar!
Over tot de orde van de dag, anders moet er een moderator ingrijpen … let op de knipoog!
Terug naar Squale Only …
Nee, DHL is nog niet geweest.
Hey, mensen, wat denken jullie. Dat verschijnsel dat bij een ‘black-out’ er 9 maanden later ineens veel meer baby’s worden geboren. Zou dat nu ook gebeuren, nu HF maar beperkt bruikbaar is en plaatjes plaatsen niet of nauwelijks lukt? Je moet toch wat, met al die tijd die je nu over hebt…
Even 'n passend muziekje dan. Om in de stemming te komen…
Ding dong … DHL!
Lekker hoor, ik ga even een doosie uitpakken.
Ik heb net even getest, helaas doen de foto’s het nog niet dus de sfeerbeelden bewaar ik voor morgen. Maar ûh, WOW!
Whoehoe!! Enjoy!!
Whoehoeee!!!
Vet hè!!
Gefeliciteerd!
Gefeli! Fotootjes houden we inderdaad nog te goed, maar dat moet goed komen jou kennende
Leef jij in een afgesloten gemeenschap
Kost mij ook niets kijk op een ander zijn account mee.
Nee, maar naar dat geneuzel kan ik echt niet kijken:joy:
Hahaha dus je kent het wel
Geen woord aan gelogen!
Het is echt een dikke 1521. Maar goed dat zagen we al op de foto’s die ik hiervoor van Chrononautix liet zien én op jouw foto’s. Qua draagervaring kan ik een hoop marketingprietpraat gaan verzinnen maar hij draagt als een 1521, waarvan ik er inmiddels al wel een paar heb gehad. Dus in die hoek geen verrassingen.
Tom (@Chronofactum) is zo vriendelijk geweest om de band meteen op maat te maken dus ik had er geen werk aan. Stickers eraf, op tijd zetten en om de pols! Nou zou ik daar graag een plaatje van laten zien maar ja, lukt niet… ik post hem wel alvast. Wie weet komt 'ie komende nacht ineens in beeld.
Mooi hè, zo’n 1521 UCB? Haha. Nou ja ik kan er ook niks aan doen!
Komt wel weer goed.
PS Gaat 'ie de Doxa 300T sharkhunter wegduwen? Dat denk ik niet! Het voelt als een gelijkspel, met wel twee totaal verschillende verschijningsvormen en draagervaringen.
Stukjes in de krant……
Stel je een horloge voor dat eruitziet alsof het gemaakt is voor de diepe oceaan, maar tegelijk een frisse, zomerse uitstraling heeft. Dit is een Squale duikhorloge model 1521 - Ocean Blasted, robuust en stoer, met een opvallend blauwe wijzerplaat die direct je aandacht trekt. Het blauw doet denken aan helder tropisch zeewater, diep en helder tegelijk. Grote ronde lichtgevende stippen markeren de uren, alsof ze drijven op de wijzerplaat. Ze zijn dik en contrasterend wit, waardoor ze zelfs in het donker of onder water makkelijk af te lezen zijn.
De wijzers zijn net zo functioneel als opvallend. De minutenwijzer is rechthoekig en breed, met een helder lichtgevend vlak, alsof hij gemaakt is om je nooit in de steek te laten – zelfs niet in troebel water. De urenwijzer is iets korter en compacter, met dezelfde stevige uitstraling. Maar het is vooral de secondewijzer die eruit springt: dun en fel oranje, als een signaalvlag op zee, die onophoudelijk rondjes draait.
Aan de rechterkant van de wijzerplaat zit een klein datumvenstertje op de drie uur-positie. Het is subtiel geplaatst, omlijnd in wit, en past mooi binnen het geheel. Alles is overzichtelijk, logisch, en ontworpen met een doel.
Rond de wijzerplaat zit een brede bezel, ook in datzelfde heldere blauw, met scherpe witte markeringen voor elke vijf minuten. Bovenaan, op het twaalf uur-punt, zit een lichtgevend bolletje – een baken voor duikers om hun duiktijd af te lezen. De bezel heeft een matte metalen rand die het geheel een industriële, no-nonsense uitstraling geeft.
De kast is van geborsteld staal, stevig en functioneel. Hij voelt massief aan – alsof je hem per ongeluk van een berg zou kunnen laten vallen zonder schade. Aan je pols zit hij met een donkerblauwe rubberen band, met een soort geweven patroon erin dat niet alleen mooi is, maar ook grip geeft, zelfs nat. De band voelt comfortabel aan, maar geeft ook vertrouwen: dit horloge is gemaakt om mee te leven, niet om voorzichtig mee om te gaan.
Al met al straalt dit horloge avontuur uit. Het is een betrouwbaar instrument voor onder water, maar ook een opvallend, sportief accessoire.