DHL is nog niet langs geweest maar die komt meestal begin van de avond, dus daar heb ik vertrouwen in. Ik ben alleen voor vandaag wel redelijk ‘klaar’ dus ik weet niet hoeveel tijd ik nog op HF ga doorbrengen vanavond. Ik moet ook B&B Vol Liefde van gisteren nog inhalen … ja sorry, mijn guilty pleasure.
Mede gezien het feit dat de fotokoppeltoestand op HF ook stuk is denk ik dat ik niet eerder dan morgen na 't werk met een eerste (foto)ervaring over de 1521 UCB ga komen. Het is niet anders.
Eerst maar eens zien dat 'ie binnenkomt.
Fijne avond alvast.
Jij speelt vals! Je kijkt vooruit.
Ik neem het op (boomer) en kijk het achteraf. Waarom zo? Omdat ik dan de reclame’s kan skippen … toch niet zo’n boomer, maar gewoon slim!
Nou ja, dan maar zo. Net deze + het jaarboek, als combi gekocht. Gaat heerlijk mee op vakantie, volgende week!
Beetje jammer dat er dan weer 'n Speedmaster op de cover staat…
Ah! Hier ook een groot fan van
Nee, dat vind ik zonde. Ik loop gewoon lekker mee, met de rest van Nederland. Overal gaat het erover en dan vind ik het leuk als ik ook precies daar ben.
Goed, ik ga wat anders doen. Want zonder plaatjes geen leven!
Tot morgen mannen.
PS Raar trouwens dat het gifje hierboven wél laadt. Nou ja genoeg mensen die het allemaal scherp in de gaten houden, zoals @Aamon die mij zelfs aanhaalt in het paniekdraadje zonder een fatsoenlijke poging om netjes te quoten. Beetje jammer.
Leuk dat je dat erbij haalt, doet het altijd goed voor de bühne. Als je klachten over me hebt, @Jur is de sjef waar je moet zijn!
Ik verwijt overigens helemaal niemand “onfatsoenlijk gedrag”, gedrag is een woord wat ik helemaal niet ‘in de mond heb genomen’ en verder … let op de smiley aan het einde van de zin. Die stond er namelijk ook niet voor niks. Verder, relax man! Er is helemaal niets aan de hand. Ik verbaasde me slechts over de manier waarop ik aangehaald werd, overigens zonder me er werkelijk bij te halen. Daar kan ‘men’ ook nog wat van vinden. Dat mensen in een ander topic over je praten terwijl je er niet bij betrokken wordt, maar ik pas nu wel op met het geven van commentaar!
Over tot de orde van de dag, anders moet er een moderator ingrijpen … let op de knipoog!
Terug naar Squale Only …
Nee, DHL is nog niet geweest.
Hey, mensen, wat denken jullie. Dat verschijnsel dat bij een ‘black-out’ er 9 maanden later ineens veel meer baby’s worden geboren. Zou dat nu ook gebeuren, nu HF maar beperkt bruikbaar is en plaatjes plaatsen niet of nauwelijks lukt? Je moet toch wat, met al die tijd die je nu over hebt…
Even 'n passend muziekje dan. Om in de stemming te komen…